return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 
Stjärnbild

SteveTranz4ever
Mr Bitch du är inte helt ute å cyklar när du säger att det kan finnas fetare partyn på en annan planet ute i cosmos (cosmos är förövrigt rankat som ett av världens flummigaste ord)

Vart tror ni jag kommer ifrån huh ???

Jag kommer planeten som pilen pekar på... bästa bild jag har...
Planeten heter GnorrFph

Personligen skapades jag ur en bugg i Matrix...

ps. ja nu vet jag varför jag känner igen sipowitz..... du bodde ju på Gnoooboo (kontinenten)
Fan vi e från samma planet... eller var du från 6e månen ? många som kommer från 6e månen Krusk som sen har flyttat till Gnoooboo... måste va du... du som uppfann Kruska som du antagligen tog med till Tellus och döpte om det till fiberrik havregrynsgröt, det var väl sen som du blev bannlyst till dom yttre gasmolnen för du hade för stort utlopp av just gaser efter att ha ätit för mycket kruska... du var fan med på nyheterna om de ds.
sipowitz
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Mr Bitch du är inte helt ute å cyklar när du säger att det kan finnas fetare partyn på en annan planet ute i cosmos (cosmos är förövrigt rankat som ett av världens flummigaste ord)

Vart tror ni jag kommer ifrån huh ???

Jag kommer planeten som pilen pekar på... bästa bild jag har...
Planeten heter GnorrFph

Personligen skapades jag ur en bugg i Matrix...

Hmmsi, jag hittade denna oredigerade bilden.. d.v.s. originalbilden, är det inte så att alla på planet GnorrFph har gielen på loftet?

SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by sipowitz
Hmmsi, jag hittade denna oredigerade bilden.. d.v.s. originalbilden, är det inte så att alla på planet GnorrFph har gielen på loftet?

Ja det är ju så att Gielen inte är ett namn utan snarare en ras... Det var husdjuren som redan som små Gielenisar var fula och hade dålig mix förmåga...
Glorie
astronomi är intressant, men astrologi är mycket mer intressant :)
ScuL
det e tvärtom för mig :D

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden