|
|
| Gaby |
| Så dålig organisation och promotion från början så det kunde ju inget annat än gå åt ¤5##""! :whip: |
|
|
| ice_key |
TUR att man inte köpte biljett då :nervous: var lite skeptisk mot det hela i början :nervous: :nervous:
Håller med Gaby att det var dåligt planerat o dålig promo för det :nervous: :nervous: |
|
|
| Dj_Irish |
Öj där ser man. Väldigt väldigt synd att det gick så här måste jag säga. Hade varit en milstolpe i den svenska scenen om det blev av.
Fast jag måste säga, bara storleken på det här arrangemanget skapade mycket skepticism och många väntade med att köpa biljett av den anledningen. |
|
|
| eXton |
för helvete! hoppas verkligen jag får tillbaka mina pengar för biljetten som man var så duktig och köpte
men visst jag håller med Gaby, det var ju inte direkt oväntat med en så dålig organisation. Man borde inse att man inte kan test-köra en fest med Holland-storlek när lilla Deep Club i Malmö (som tar in väl sisådär 200 pers) får byta musikstil pga dålig lönsamhet (och andra problem antar jag)
Steve: Quality events = Club AmnesiA i Lund, vi sviker/sviktar aldrig (vi har tillochmed en hemsida som går att navigera på, som jag själv sköter)! |
|
|
| Dj_Irish |
| quote: | Originally posted by eXton
Steve: Quality events = Club AmnesiA i Lund, vi sviker/sviktar aldrig (vi har tillochmed en hemsida som går att navigera på, som jag själv sköter)! |
Vilket påminner mig: Registrera ett domän-namn! :p |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|