|
|
| Endre |
det är det här jag inte gillar med svennar, dom bara tänker på sånna som har ett namn, ETT namn säger inte att man kan mixa. och bara får att det står MIKE SHIVER så går threaden igång, men förra veckan, PROGRESIA, fick 0 replys vad jag vet, han var duktig!
alla som har namn kan itne mixa, t.ex TIESTO, mixar som en åsna
|
|
|
| Vizay |
mixar som en åsna e nog att ta i ganska ordentligt, bara för att man inte gillar nåns stil så betyder det inte att den personen suger på att mixa....
sen ere enkel fakta att kända personer får mer uppmärksamhet än mindre kända :)
det handlar antagligen enbart om att mike shiver har fått mycket mer airplay än progresia(som faktiskt är jävligt duktig) :) |
|
|
| Glorie |
4 anledningar till att ja ska lyssna på Mike Shiver
1. jag gillar hans produktioner (de låtar han gjort)
2. jag hörde inget fel i hans mixning när han lirade på Misjas radiporogram, även om ja bara hörde ytterst lite, till följd av dålig kvalite på min stream. Och jag tyckte låtarna han spelade var bra!
3. hemligt projekt (som alla snart får veta eller nåt)
4. Killen e schyst som f*n, kommer från H-sand och e kompis med min kompis :) kul å lyssna därför :)
och jag har inte hört Tiesto live, men de inspelningar jag har hört me honom har verkligen inte varit dåligt mixade. Men det är min åsikt.
lirar progresia prog eller melodisk hard eller vad? |
|
|
| lonne |
| Tuna just in ! Någon som rippar btw, Rebel9 ? |
|
|
| RebeL9 |
hejsan.
vill bara meddela att Mike Shiver blivit lite försenad. Hans uppkoppling gick ner så han cyklar just nu till en polare i norrländska skogarna med bbb :)
håll till godo! :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|