return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 
ny låt änna... ni vet... typ :)

dbl
enligt titeln så har jag gjort en ny låt... ska la stämma...
om jag inte har blivit helt borta :p

white sun - ketoprofen

hel normalt namn va???? :tongue2
gissa va det kommer ifrån ;)

<pappegoj röst>Enjoy!</pappegoj röst>
TrancE_GyLLe
tankar nu.. återkomer med kommentar!! har höööga förhoppningar :):)
NooN
Man ska ha utstickande namn på låtarna. :)

Iaf, så tycker jag det är en riktigt skön låt.
Inte helt originell, men jävligt bra.

LFM :D
Vizay
redan direkt så kan jag säga att basslinen som ligger å maler från början har på tok för hög volym :)

de känns som breaket kommer lit eför snabbt också...brukar inte ligga förrens efter ca. 2 min...

i övrigt så ere sjysta ljud osv men den känns lite uddlös, kan va dåligt EQ'at men jag ska inte svära på det :)

den har potential men i nuläget eren lite tam som sagt, jobba vidare på den så kan den bli sjyst :)
Glorie
låten då :) Överlag en helt klart SKÖN låt. Mer specifikt:
trevlig start...även om den känns som man kommer rakt in i låten på en gång. (iom att man hör den där blippande synten i början.. tror det skulle va bra me om man tog bort den precis i början å slängde in den senare? eller ja vet inte...:conf:

(skulle allt varit coolt me en vocals-version. :p)

såna tekniska saker som vizay snackar om, kan ja inget om..:D ja bara e som en vanlig lyssnare :p å såna kan ju vara bra med ibland,.. hehe. 0:43 Mycket fin slinga! Weeeee, man anar den redan innan 0:43 :) Mycket angenämt break vid 1:30 :) det e fint att den går ner ganska mörkt där efter 2 minuter tycker ja :) me likes...lillpianot där vid 2:30 förhöjer bara stämningen, Kalas! Och extremt bra efter "builduppen" vid 2:45! Eufori nästan! :D

runt 4.36 nån gång, börjar ju själva avslutet, så att säga :)
vid 4:55 tappar den ytterligare ett instrument hör ja ;) alltså inte tappar i dålig bemärkelse utan att låten e på G att avslutas...(den tonas ner lite...) ja tycker allt känns lite utdraget... eller ja vet inte.. det kanske hade kunnats kortas ner en bit.. eller hmmm.
5:17 minskas det ännu mer och sen igen vid 5:30. Riktigt snyggt alltså, de må ja säga, men ja tycker som sagt de nedtrappningarna hade kanske kunnat vara mindre utdragna? hummmm

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden