|
|
| dbl |
enligt titeln så har jag gjort en ny låt... ska la stämma...
om jag inte har blivit helt borta :p
white sun - ketoprofen
hel normalt namn va???? :tongue2
gissa va det kommer ifrån ;)
<pappegoj röst>Enjoy!</pappegoj röst> |
|
|
| TrancE_GyLLe |
| tankar nu.. återkomer med kommentar!! har höööga förhoppningar :):) |
|
|
| NooN |
Man ska ha utstickande namn på låtarna. :)
Iaf, så tycker jag det är en riktigt skön låt.
Inte helt originell, men jävligt bra.
LFM :D |
|
|
| Vizay |
redan direkt så kan jag säga att basslinen som ligger å maler från början har på tok för hög volym :)
de känns som breaket kommer lit eför snabbt också...brukar inte ligga förrens efter ca. 2 min...
i övrigt så ere sjysta ljud osv men den känns lite uddlös, kan va dåligt EQ'at men jag ska inte svära på det :)
den har potential men i nuläget eren lite tam som sagt, jobba vidare på den så kan den bli sjyst :) |
|
|
| Glorie |
låten då :) Överlag en helt klart SKÖN låt. Mer specifikt:
trevlig start...även om den känns som man kommer rakt in i låten på en gång. (iom att man hör den där blippande synten i början.. tror det skulle va bra me om man tog bort den precis i början å slängde in den senare? eller ja vet inte...:conf:
(skulle allt varit coolt me en vocals-version. :p)
såna tekniska saker som vizay snackar om, kan ja inget om..:D ja bara e som en vanlig lyssnare :p å såna kan ju vara bra med ibland,.. hehe. 0:43 Mycket fin slinga! Weeeee, man anar den redan innan 0:43 :) Mycket angenämt break vid 1:30 :) det e fint att den går ner ganska mörkt där efter 2 minuter tycker ja :) me likes...lillpianot där vid 2:30 förhöjer bara stämningen, Kalas! Och extremt bra efter "builduppen" vid 2:45! Eufori nästan! :D
runt 4.36 nån gång, börjar ju själva avslutet, så att säga :)
vid 4:55 tappar den ytterligare ett instrument hör ja ;) alltså inte tappar i dålig bemärkelse utan att låten e på G att avslutas...(den tonas ner lite...) ja tycker allt känns lite utdraget... eller ja vet inte.. det kanske hade kunnats kortas ner en bit.. eller hmmm.
5:17 minskas det ännu mer och sen igen vid 5:30. Riktigt snyggt alltså, de må ja säga, men ja tycker som sagt de nedtrappningarna hade kanske kunnat vara mindre utdragna? hummmm |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|