|
|
| ScuL |
| jag e ingen expert med trance låtar men jag tror att det låter helt okej :) |
|
|
| teski |
fixar den nu...
tänk på att jag har 56k... it better be good ;)
Oh bara 30 min kvar.. tankar i 3kb/s...
Får lov att spänna fast säkerhetsbältet ;) |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Vizay
redan direkt så kan jag säga att basslinen som ligger å maler från början har på tok för hög volym :)
de känns som breaket kommer lit eför snabbt också...brukar inte ligga förrens efter ca. 2 min...
i övrigt så ere sjysta ljud osv men den känns lite uddlös, kan va dåligt EQ'at men jag ska inte svära på det :)
den har potential men i nuläget eren lite tam som sagt, jobba vidare på den så kan den bli sjyst :) |
tack för kommentarena :)
mjo.. jag märkte det med ljudlösheten när jag körde den på mina stereo högtalare... låter myckert bättre på mina kassa hörlurar.. ljudmässigt alltså.. ljudet blir typ "fetare"....
ska ta nån dag och försöka greja lite mer med låten genom stereon istället för hörlurarna.
och mjo... håller på att göra om introt nu så det blir längre.
tack igen :) |
|
|
| TrancE_GyLLe |
| den var bra.. men din förra är mycket bättre... |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by dbl
låter myckert bättre på mina kassa hörlurar.. ljudmässigt alltså.. ljudet blir typ "fetare"....
|
ett hett tips, skippa lurarna direkt å kör på högtalare om du kan...hörlurar har en tendens att luras lite vad gäller ljud...stereospreaden hörs mycket mycket tydligare och basen blir helt annorlunda...e typ omöjligt å göra bra saker av ljud med låga frekvenser i hörlurar...kan va därför basslinen i början e så hög volym på :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|