return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 
Armada Night

CygnusX
quote:
Originally posted by eieregooie
...We stonden op een gegeven moment met Lange (die een superklein ventje is)...

:haha: :haha:
tor8024
quote:
Originally posted by eieregooie
Iedereen zat bij Ferry :D TERECHT overigens ;)

heb de tracklist gezien, zag er niet zo spectaculair uit eigenlijk.. bovendien hebben MC's alles compleet verknald naar het schijnt.
eieregooie
quote:
Originally posted by tor8024
heb de tracklist gezien, zag er niet zo spectaculair uit eigenlijk.. bovendien hebben MC's alles compleet verknald naar het schijnt.

Als je de reacties leest van de mensen die er geweest zijn en de mensen die het geluisterd hebben... Allemaal super enthousiast! MC's zijn altijd klote, maar daar laat je je avond toch niet door verpesten? Ik niet iig :D
Freezel
Ferry was gewoon top in de HMH! Alles was gewoon goed: platenkeuze, geluid, lichtshow optredens enz.
Alleen die MC mocht wel eens wat minder zijn bek open trekken. Op een feest erger je je echt minder aan een MC dan dat je achter je computertje thuis alles zit te luisteren. Je beleefd het feest echt 100% anders dan de thuisblijvers :)
pooley
Elke keer heb ik zin om die rote MC' uit me nboxen te sleuren :p

Man dat ze zelf niet snappen dat ze mateloos irritant bezig zijn? Kom zeg...
Wie heeft dat eigenlijk ingevoerd (in België blijft het meestal met een aankondiging en das al, al een geluk !)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium