|
|
| tor8024 |
| quote: | First Armada Night ever:
We have scheduled the first Armada Night for Saturday 25th October in Kingdom, Amsterdam (former "Marcanti")
DJ line up:
Armin van Buuren
Signum
M.I.K.E.
Lange (Uk)
Pulser (Uk) |
wat een line-up!! :eyespop:
maar amsterdam is ver.. :( |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
Idd da's het grote probleem met zo van die hollandse feesten. Ik heb wel al es zitten denken om zo'n bustrip te organiseren die vertrekt vanuit brussel ofzo en die dan een hele boel mensen naar sensation kan brengen en terug. Op zo'n bus kan een 50tal man dus die prijs valt eigenlijk best nog mee denk ik (als ge hem vol krijgt). Als ge weet da een treinticket tot daar al gauw 1000fr kost (enkel denk ik zelfs), dan weet ge genoeg. Ook met de auto is niet echt zo voordelig (laat staan veilig als je na zoveel uur dansen nog es moet terug rijden).
Als daar voldoende interesse in is wil ik zoiets gerust (mee) organiseren. Let's say sensation 2004 ofzo :) |
|
|
| Mister_Michel |
| quote: | Originally posted by [BE]FusioN`--
Idd da's het grote probleem met zo van die hollandse feesten. Ik heb wel al es zitten denken om zo'n bustrip te organiseren die vertrekt vanuit brussel ofzo en die dan een hele boel mensen naar sensation kan brengen en terug. Op zo'n bus kan een 50tal man dus die prijs valt eigenlijk best nog mee denk ik (als ge hem vol krijgt). Als ge weet da een treinticket tot daar al gauw 1000fr kost (enkel denk ik zelfs), dan weet ge genoeg. Ook met de auto is niet echt zo voordelig (laat staan veilig als je na zoveel uur dansen nog es moet terug rijden).
Als daar voldoende interesse in is wil ik zoiets gerust (mee) organiseren. Let's say sensation 2004 ofzo :) |
Lijkt me een super idee, begin er al maar mee! :p |
|
|
| Pumaz |
| Als nog BeTA's mee gaan zal ik er zijn... |
|
|
| CygnusX |
| Amsterdam eh, is er al een prijs bekend? |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|