return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 
Vad röstade ni?

Powell
jag röstade JA
AC.
quote:
Originally posted by reveal
vallokalerna stängde kl 2000, och då är man fan inte bakis längre... tycker det är synd att en sån banal grej som bakfylla ska stoppa folk från att utnyttja sin rösträtt... fast det är såklart upp till var och en

Håller med fullständigt även om jag själv bevittnat bakfyllor som varat längre än så.

Nej vart min röst och jag tänker mig banne mig stanna i det land som St_Andrew beskrev så fint tidigare ;)
robstar
Röstade Nej.
Känns inte som sverige är redo för euron ännu.
Vi har så mycket problem som jag tycker är viktagare att ta hand om först.
Dessutom tror jag inte Euron är svaret på alla våra problem som många framställer den som.
robstar
quote:

asså om svenska folket hade röstat FÖR EMU:n idag, så hade ni fått mindre moms i framtiden (typ 20 ~21 % istället av 25%).

Så tycker jag inte du kan säga.
Och jag kan inte säga att du har fel fast jag tycker de låter väldigt långsökt.
Allt jag kan säga är att vi inte vet vad som skulle ha hänt.
teski
quote:
Originally posted by robstar
Så tycker jag inte du kan säga.
Och jag kan inte säga att du har fel fast jag tycker de låter väldigt långsökt.
Allt jag kan säga är att vi inte vet vad som skulle ha hänt.

Dock tror jag Göran kommer att skylla de eventuella nedgångar vi må möta, på att vi röstade NEJ..
Som den där serien jag läste..

- "Min fru lämnade mig, jag fick röda hund, blev överkörd av en lastbil och rånad på alla mina pengar"

- "Hade det blivit JA hade det där inte hänt" :toothless

Tycker det är tråkigt att spekulera i vad som må ha hänt om vi gjorde dittan o dattan.. vi är inte redo för Euron.. Heh.. vi har inte ens pengar att ta hand om de gamla på ålderdomshemmen.. än mindre att betala bra lön till de som jobbar för kommunen etc..

Men detta är ju bara mina 2 pengar.. :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden