return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 
Waar slip jij op?
View this Thread in Original format
New Wave
Mwjha, aangezien het een jaar geleden is dat ik een poging heb genomen om van enig waarde voor dit forum te zijn, dan toch maar effe een draadje van mijn.

Ik kon niets verzinnen dus ik pleur er maar een soort van Partyflock-onderwerp op.
Waar als dj, slip jij op? wat is de print op jouw slipmat en van welke slipmat wordt je geil als je er op streelt?, lekker hard of juist senzueel zacht, dikke of dunne matjes?
basd
Laat je eigen matjes dan ook zien :p

Dit zijn de mijne, het zijn dunne, dat vind ik een stuk lekkerder dan die dikke die ik gratis bij mijn (Gemini) TT's kreeg:

Heb een van deze, en een zwart met paars poppetje.
robin
kreeg vandaag me bestelde slipmatjes binne.. 'i love techno' bestelt op new-line.nl

t zijn van die dunne matjes, heb net beetje zitten kutten en k vind ze top

.. nou alleen de 'echte' draaitafels nog..:rolleyes:
Pjotr G
heb vrij dunne, van die bijna pluche achtige "work" matjes

maar dan blauw i.p.v. zwart
Chicane
Ik heb 2 ID&T mats, de linker en rechter versie zijn net als die van Pjotr erg zacht en voelt lekker aan, plaatjes doen het goed erop.
Creamfields23
Ik slip het liefst op een fluweel zachte onderbroek:p
kolkiewolkie
volstrekt nutteloze draad verdient een volstrekt overbodig en nergens opslaande reply..

quote:
Originally posted by New Wave

Waar als dj, slip jij op?

ik slip nergens op ik slip alleen ergens mee namelijk met automobielen :p ;)
-=Re-GrOoVeD=-
Heb 2 botergeile neon groene Technics slipmats :D
eieregooie

Die heb ik :) Vrij dik, door en door zwart (m.u.v. opdruk dan ;) ) en beetje stug... Nadeel van die goedkope dunne zachte crappy (die ik eerst ook had) vinnik dat ze bij intensief gebruik zo snel gaan pluizen en dan krijg je al dat stof op je plaatjes...

En als deze versleten zijn heb ik nog die technics dingen die ik standaard bij me M3D's heb gehad... Die zijn helemaal dik... en ook door en door zwart en stug, maar die heb ik nog nooit getest...
Ding Chavez
quote:
Originally posted by eieregooie
En als deze versleten zijn heb ik nog die technics dingen die ik standaard bij me M3D's heb gehad... Die zijn helemaal dik... en ook door en door zwart en stug, maar die heb ik nog nooit getest...

Daar draai ik dus nog steeds mee. Geen problemen mee, denk alleen dat m'n plaatjes wat stoffig zijn, maar eens in de zoveel tijd met de stofzuiger over de slipmat doet wonderen.

arj1o1
heb alleen 4 platen (nouja ze moeten nog komen :p) geen draaitafel geen slipmat :p
basvh
gewoon me technics slipmatjes die ik bij me technics heb gekregen. heb trouwens ook een gesigneerde tom harding slipmat van chesterfield. maar die gebruik ik das zonde
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement