|
Steven McCrerry, wow
|
|
|
| mindshooter |
Han kom o lirade på fokused Weekender igår och Parham hade rekomenderat honom till mig. Sa att han lirade Progg med touch av uplifting vilket är precis det jag älskar på golvet :)
Att jämföra honom med Orkidea är nog inte riktigt rätt kanske, men snubben är riiiktigt bra!
Det var lätt den näst bästa Weekender jag vart på (efter orkidea).
Killen hade såna sjuka skillz bakom borden, lekte lätt mer än Gielen (;)) men fick det att låta sjuuukt bra. Han verkligen visste vad som skulle göras med vilken låt och i vilken övergång. Breaken lät han vara oxå, det var bra. Lekte i övergångarna och fipplade som fan. Han byggde helt sjukt bra och när man minst anade vred han upp nån ratt osså hade en nån feeeeet monster-beat som låg och väntade på en annan kanal så att man va tvungen att släppa till lite extra precis hela tiden. Folk blev galna, va nån brud bredvid mig som bara skrek rakt ut när hon dansa, sjukt kul o se. Sen vände hon sig om till mig i nått break o skrek "han e gryyyyyyyyyyyyyyyyyym!!!!!".
Jag kan säga att jag kände igen typ 4 låtar på två timmar, varav jag kunde identifiera två. Och det har nog aldrig hänt förut att jag njutit av ett sett där ingen av "mina" låtar spelats. Han spelade mest progg men slängde in nån lite halv-melodisk var fjärde låt eller nåt, lät oss smaka på kakan och känna breaken, vila lite. O sen ner i proggträsket o bara mangla mangla mangla mangla med feta beats. Jag var helt sjukt svettig efter denna killen. Hoppas man får chansen att se honom igen :)
Förresten såg han ut precis som sden här smileyn . Han rökte hela tiden medans han mixade och hade såhär grymma glasögon på sig som speglade hela publiken och ljuset :) |
|
|
| zamson |
| han var riktigt skön...första gången jag hör så hård progg ute... |
|
|
| JayBee |
Fan kenny säg inte sådär.. du gör mig ledsen. jag hadde mitt fokused kort i fickan och funderade starkt på att dra till weekender men min poolare hadde inte lust så det blev inte så... *gråter* man får ju feta ångesten :nervous: aja another day another chance.
föresten nån som vet hur länge weekender håller igång? jag hörde något om att det bara var över sommaren(vilket typ är slut nu kan man säga), är det så eller? |
|
|
| zamson |
| eftersom fokused växer hela tiden så finns det nog ingen risk för att dom ska försvinna. |
|
|
| teski |
Geez.. måste alla berätta med en sådan inlevelse att man inte kan känna sig mer "regretful" än vad man gör nu *lol*
Är så glad att det var en massiv upplevelse för dig! :D
*känner att jag vill stampa golv jag med* :D
:eyes: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|
|