return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 
Britta Spjut transar!

Aendy
I allt mediabrus igår verkar denna notis passerat bi onoterad. Nästa stora trance-skapare!

Detta urklipp är från Stockholm City, samma notis fast i Metro hade rubriken "Britney satsar på trance"! Allt i kommerciellt syfte. "Det kommer inte vara lika personligt". Jag som trodde musiker gjorde musik för att uttrycka sig själv och sina känslor. Tydligen gör Britta musik av andra anledningar... kanske pengar?

Hemska tanke!
Dj_Irish
Jag läste intervjun i Rolling Stone och hon menar nog inte trance i den bemärkelsen vi menar trance. Utan mer som den traditionella ordet trans. Mer fokusering på stämningar än refränger och starka pop-riff. Rollingstone menade att man skulle jämföra med Madonna's Erotica album...

Men det var ändå anmärkningsvärt att läsa det i de svenska tidningarna :p
JayBee
man vet ju alldrig, i usa så säger de att moby och prodigy är techno. vet inte riktigt om jag håller med men men..
Glorie
varför inte? Pandora gör ju techno :stongue:
JayBee
quote:
Originally posted by Glorie
varför inte? Pandora gör ju techno :stongue:
Verkligen irriterande när de förknippar fel artister med musiken. äsh, inte för att "vanligt" folk bryr sig endå.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden