return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 [5] 
Britta Spjut transar!

JayBee
Svengelska är coolt! :)
teski
quote:
Originally posted by reveal
inte bestämt dig ifall du vill prata svenska eller engelska? :)

*ler* det beror på hur du menar... säger du T-shirt istället för Tetröja? :tongue2:

Ibland så kommer vissa engelska meningar o fraser fortare upp i mitt huvud, än svenska fraser ...
Och ibland så får jag det inte ens att låta hälften så bra på svenska, som det låter på engelska..

Den sista meningen ska egentligen vara ett quote från "Homer simpson".. så den måste mer eller mindre vara på engelska för att ngn ska fatta *lol*

"popstars goes trance" - hur ska jag översätta detta på ett bra sätt? *fundera*
"När populärmusiks-artister går trance?".. förstå.. jag fick en blackout *lol* :D

"I mean, before we know it"- ah just ja.. det här heter "innan vi vet ordet av så.." *ler busigt* :D

Ber om ursäkt om min svengelska stack dig i ögonen.. men ibland blir det helt enkelt så... :D
Dj_ExOn
Haha jag har inga problem med svengelska. Är likadan.

Går det fortare att skriva ut det engelska ordet så gör jag det.

:clown:
chjo
Den här tråden har vänt lite eller??

Men för att hålla mig till ämnet, så tycker jag att det är skitbra det fröken gör. Tänk i en förlängning om hon blir en liten trance-singer, vilka nya dörrar som skulle öppnas för trance-scenen.

Cosmis Gate feat. Britney Spears - xxxxxxxxxxx (hard trance mix) :disbelief
Tiesto feat. Britney Spears - xxxxxxxxxxx (Club mix) :crazy:

osv... fett tycker jag.
Sen att jag inte är nån fantast av just Brittan, men bra för musiken tror jag.
Vizay
asså de har ju faktiskt hänt att folk som inte gör trance har fått till sjysta grejer :)

om brittan börjar göra trance tror jag inte hon skulle ha så mycket med själva produktionen att göra utan snarare stå för vocals...de kan ju faktiskt funka :)

ett klockrent exempel e ju Sinead O' Connor (stavning?) i tears from the moon (med conjure one), tror inte hon har en aning om hur man producerar men vocals kan hon ju :)

never underestimate the power of small people with large breasts x)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden