|
|
| chjo |
| Precis, klanka in ned på han. Han är bara sig själv, är väl kul om folk utmärker sig lite. Jag tänker skaffa skivan iaf.. :p |
|
|
| RebeL9 |
| bara den är bra mixad så. vi minns ju alla hur han mixade på Midway. LOL! Roligt att killen har varit DJ i över 10 år men mixar fortfarande sämre än vilken bedroom dj som helst :nervous: |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by RebeL9
bara den är bra mixad så. vi minns ju alla hur han mixade på Midway. LOL! Roligt att killen har varit DJ i över 10 år men mixar fortfarande sämre än vilken bedroom dj som helst :nervous: |
asså om han stod å bara mixade så skulle han säkert klara det...problemet e att han står å leker som ett jehu under hela låten....sen när de e 1.40 kvar ungefär så lägger han på nästa låt å börjar beatmatcha den...om han gjorde som normala DJ's å beatmatchade direkt så skulle nog mixarna funka men han verkar ju prioritera volymfadern mer än beatmatchningen (alla som hört ett set med gielen vet vad jag menar med volymen) :p |
|
|
| RebeL9 |
| quote: | Originally posted by Vizay
asså om han stod å bara mixade så skulle han säkert klara det...problemet e att han står å leker som ett jehu under hela låten....sen när de e 1.40 kvar ungefär så lägger han på nästa låt å börjar beatmatcha den...om han gjorde som normala DJ's å beatmatchade direkt så skulle nog mixarna funka men han verkar ju prioritera volymfadern mer än beatmatchningen (alla som hört ett set med gielen vet vad jag menar med volymen) :p |
just det som får en att fundera på om man verkligen inte har slängt pengarna i sjön för att se en sådan här pajas :rolleyes: |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by RebeL9
just det som får en att fundera på om man verkligen inte har slängt pengarna i sjön för att se en sådan här pajas :rolleyes: |
exakt min åsikt...går ju ändå inte att dansa när killen står å leker med loopfunktionen på cd-spelaren lixom...man e ju där för att dansa i första hand...inte för att få en demonstration på att man kan loopa saker i cd-spelaren eller höra en massa scratchning eller stå å skrika i allmänhet för att dj'n ber om det :p |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|