return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
Festbilder

Dj_Irish
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Jag PMar dig kontot till min FTP senare idag så kan du ladda upp det där så kan dom andra ta del av det på det viset också när det är dags :gsmile:

Låter som en bra plan :)
reveal
ingen som har nåt ballt att lägga upp? :toothless
dbl
quote:
Originally posted by reveal

tänkte lagt upp massa balla bilder, men eftersom du frågade nu så tappade jag bara lusten för det ;)
heh
Glorie
quote:
Originally posted by reveal

mycke bra tråd måste ja säga :) tog mig ett tag innan jag hittade rätt på den :)

Min 19 december i korta drag

gick upp 6.15. Skoldan (presentation samt opponering) började 8.00. Huh! Det gick som smort och vi var färdiga med alla grupper vid 14.00 redan. soft... sprang på stan en timme... åkte därefter till sundsvall (från Linköping) klockan 18.00 på kvällen. Anländer i metropolen s-vall 23.56 på natten... Hem och äta smörgås, byta om etc. för att därefter ta bilen upp till N:a stadsberget för privat trancefest ;) nåja.. det räckte att man stod på gästlistan om polisen skulle komma.. privat och privat... de hade la bjudit... 100 pers varav 60 kom eller nåt :) Man skulle nästan kunna tro att det inte finns så många som gillar trance i s-vall :p men iaf ;)

Möts av denna vy :D som var så fin, så ja var tvungen att fota... festen e alltså i huset längst upp :) senare på natten började det snöa jättemycket, med stora flingor. Mys!

Mike Shiver var kvällens höjdpunkt :D (mja, ja vet att bilderna blev dåliga.. men ja skyller på röken på festen.. eller nåt) :)

hrrmmm här tyckte shiver det var väldigt kul att peka lasern mot mig när ja skulle fota :D :stongue:

snälla människor som ordnade festen... :) ibland gick det runt en nisse och bjöd på godis.. här fick folket som ni kan se...tomtebloss... senare på natten bjöds alla på varmkorv samt julmust :) !!!

Nicklas eller Nick Sinner som han oxå kallar sig.. arrangören bakom :) snäll kille.. även resident på Club Essential :) dock spelar han för mkt prog för min smak :)

for hem 04.00! nästan varit upp i 24h då :) hoho
reveal
Verkar ha varit en ganska aktuell dag :D
Alltid trevligt med en trancefest i sin närhet :p

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden