return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 
AIB : de herinneringen

BelgianGuru
jeezes, was het beter dan de indoor van paar maanden terug ? Daar heb'k me dood geamuseerd met Tiesto en Armin en mike toen. Dju he, klote tweede zit, godverdomme ! Enkel die reviews lezen hier en ik kan het me al inbeelden :) Ik hoop dat ze een life mixje hebben gerecord, zou wel leuk zijn.
Tiger777
eve hier iets tussen smijten waar ik mij zojuist aan ergerde.

Het nieuws, zegt NIKS over aib. En waarom niet? Om de simpele reden dat ze niks kunnen vertellen over drugs of zo.

(voila, dat is dan ook alweer gelucht :) )
Eagle`
ben just een uur wakker ofzo nu :p Ben tot op laatste gebleven met M.I.K.E. zen set da kwartier Universal Nation was echt wel genieten, net als de hele set trouwes.

Armin zen set zat vol klassiekers als Binary Finary (en zeggen dak er niet kon opkomen :o ), Urban train, blue fear en nieuw materiaal van de laatste maanden, die North pole van Solid globe vond ik persoonlijk echt het einde.

+punten: Heb men yet another day kunnen laten tekenen en men 76 cd
leuke beta meeting
denk da ie tor 8024 heeft als nick, dunno bent effe kwijt, confirmeer dit please :P Tor is Mr. ID-a-track-of-the-year :)

-punten: ik SUCK ongelofelijk in id'en van tunes :D
twas een dub versie van burned with desire en niet nieuw rising star :(

en als laatste punt Armin heeft mennen stift gepikt de snoodaard :p
Eagle`
ooow en wat ook behoorlijk suckte was ne ganse avond met menne rugzak rondlopen, mor soit platen zijn getekend en da maakte veel goed, not the mention de sublieme Armin set :eyes:
Gladius
quote:
Originally posted by Eagle`
Tor is Mr. ID-a-track-of-the-year :)

heh ja den tor is ni te schatten, die wist gewoon alles =).
en Eagle, ik suck ook in het id'en ze :), das echt superrot, da klinkt dan superbekend in de oren en ge kunt der gene naam op plakken :whip:

en ja ik had ook liever de rising star versie gehoord, want zonder die vocals (behalve 'aaaah-aaaah' opt laatste =p) vond ik het niet zo speciaal.

heh btw, die stift heeft z'n nut bewezen, als die der ni was had ik geen gehandtekend tshirt gehad. tx eagle! =>

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium