return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 
Ja! Eindelijk!

BEACHBOY
quote:
Originally posted by djcresto
kvind die rip met die mannelijke tekst echt wel goed bij elkaar passen.

Volledig met akkoord!! maar vanwaar komt die acapella dan? Of hoe heet de mix waarin die acapella zit; bij mij is die 'sweeping strings remix' getagd...:conf:
djcresto
quote:
Originally posted by BEACHBOY
Volledig met akkoord!! maar vanwaar komt die acapella dan? Of hoe heet de mix waarin die acapella zit; bij mij is die 'sweeping strings remix' getagd...:conf:

Dave dresden heeft hier ooit eens op geantwoord in een thread in de music discussion. Is ondertussen al tijdje geleden maar meen mij te herrineren dat dit wel al een serieus oude tekst is.
Eagle`
Normaal is vinyl uit van gisteren staat op site van AvB ook, curieus wanneer die rising star van burned with desire uitkomt ;)

BTW burned with desire zaterdag was wel degelijk rising star mix maar de dub versie

Om het dan over atrc hebben, heb die sweeping strings versie met die met da stukje van Warning, Phase one ,hier ook erges staan, ma denk da da gewoon edit is tijdens een set ofzo waarbij ze er zon vocal in gegooid hebben. Heb ook andere versie zonder vocal. Van die AvB remixes zijn er ook paar versies dacht ik sensation versie en universal religion zijn ook verschillend dacht ik.

Iemand de markus shulz cold harbour remix al gehoord, moet normaal ook op de release staan ?
tor8024
zalig nummer

eindelijk nog es iets goeds van de hand van armin.. zijn laatste sterke release vond ik 'clear blue moon', sindsdien is het wat droogjes geweest, maar nu staat hij er weer! :)
djcresto
quote:
Originally posted by tor8024
zalig nummer

eindelijk nog es iets goeds van de hand van armin.. zijn laatste sterke release vond ik 'clear blue moon', sindsdien is het wat droogjes geweest, maar nu staat hij er weer! :)

yet another day kon mij ook enorm bekoren

maar ook nie echt veel andere armin platen

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium