return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 [4] 
Tranceskivor 35:- !!!!!!!!

Nyx
quote:
Originally posted by mindshooter
:eyespop: :eyespop: :eyespop:

www.ginza.se säljer ut skivor för 35:- gick in och hittade hur mycket som hellst!! :)

som jag skrev i en annan tråd..så köpte jag D-Techno skivorna & massa annat

de har firat 35 års jubileum hela året om jag inte minns fel..jag beställde en jäkla massa bra tranceskivor för 35:- och singlar för 35 öre(!) tidigare i år också.. :D

Jag har dessutom beställt en aqua t-shirt för 10:- som jag inte använt och som jag nog aldrig kommer att använda..:rolleyes: blev lite för entusiastisk över priset :p
TrancE_GyLLe
sitt å kolla på ginza nu.. å hittade ingen cd jag ville ha på 35kr rean... så jag sitter å nu å kollar på vanliga priserna å hittar tex dessa.. med mkt bra priser....

Antiloop At the rebel's room 2-CD 2002 79 kr
Blank & Jones Night clubbing 29 kr
Blank & Jones Substance 2002 * 79 kr
Darude Rush 2003 * (Ligger under kategorien Pop Rock Punk=)
Darude Before the storm 2-CD 79 kr

aja lite iaf... å billigt iaf...
Glorie
quote:
Originally posted by Nyx
Jag har dessutom beställt en aqua t-shirt för 10:- som jag inte använt och som jag nog aldrig kommer att använda..:rolleyes: blev lite för entusiastisk över priset :p

:stongue: :stongue: :stongue: hohoho, va fint Nyx ;) har du på dig den på en ev TA-gathering? :)

hehe, men robstar.. va du har shoppat loss ;) A-teens :) hihi
Powell
Beställde diverse skivor :)
SteveTranz4ever
Ja för några dagar sen fick jag hem mina 9 skivor eller rättare sagt 24 skivor för att 6 av dom hade 3 CDs i fodralet medans resten hade 2.

Är helt klart nöjd även om jag inte lyssnat igenom alla men fan så bättre det låter med orginal också.

Lyssnar nu på Dreamstates som är en dubbel CD med div. trance och nån vocalhouse låt i chill version... mycket najjs indeed !

Ska rippa den snart så ni kan få ta del av den...

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden