return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 
Tranceskivor 35:- !!!!!!!!

St_Andrew
hehehe dom säljer backstreetboys dataspelet för 3 kr o 50 öre... e lite köpsugen :p
St_Andrew
Nu har jag oxå köpt:

Clubber's Guide To... Trance 2-CD
D-Trance vol 12 1999 2-CD
Eye Trance Vol 3 2-CD
This Is Ibiza 3-CD
Backstreet Boys: Moving puzzle (PC+Mac)

Summa 222.50 kr

Fan va jag ska lira Backstreetboys spelet när jag får det :p (okej jag verkar lätt störd men det kosta bara 3kr så jag tänkte att en kompis som e gammalt backstreeboysfans ska få äta upp det :p)
Glorie
ja har oxå beställt sen tidigare... Pazi sa att Armins skiva Boundaries of Imagination HAR funnits, men den e ute ur sortimentet nu :( man upptäckte det lite för sent..

ja köpte fem skivor ja :) hihi.. ja tror allt folket på ginza kommer undra lite.. varför de plötsligt säljer så mkt trance ;) hoho

de sålde nå tysk guide till techno (cd-rom) för 3,50 oxå :) :D:disbelief
reveal
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever [edit2] Fan hittar inte så mycke... där här e dom jag har bokat upp nu
Det bästa från Svensktoppen vol 1 1962-65
Det bästa från Svensktoppen vol 2 1966-67
Det bästa från Svensktoppen vol 3 1968-69
Det bästa från Svensktoppen vol 4 1970-72

:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:

själv har jag köpt isos2, b&j nightclubbing, nån jävla samling vars namn jag inte kommer ihåg, samt klea - tic toc (2 spänn för klea :D), detta innan tråden skapades :D
robstar
Handlade "lite" grejer där förra veckan.
Blev ett par skivor å himmla massa video filmer.

Men mest stolt är jag över min George Michael poster!
Bild på honom och så står de "I want your sex" på den.
Oslagbart! :stongue:

Köpte även 5 st Richi M singlar, tänkte grilla å kasta lite frispee nu i helgen om vädret tillåter. :tongue2

Ps: Vill nån ha en A-Teens nyckelring så Pm:a mej. ;)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden