return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 
Full on Psy på Långholmen imorn!

mindshooter

Bonus på Långholmen 6/9!

Det ryktas om bra väder i helgen så vi tänkte köra en liten opretentiös full-on fest! Platsen är den samma som vanligt, tiden blir mellan 13-22.

Vem som spelar får ni se. Ta med er dricka, mat och bra skor.

Sprid till dom ni tycker om!

Jag drar mig nog dit...har inte råd med Tranceicion tyvärr... om jag går så lär jag dra med mig eldgrejerna oxå.
SteveTranz4ever
Hade vart kul å kika förbi... var ju där man såg mind svinga första gången... Ska på inflyttningsfest med alla kompisarna :p blir en tung kväll...
dbl
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Hade vart kul å kika förbi... var ju där man såg mind svinga första gången... Ska på inflyttningsfest med alla kompisarna :p blir en tung kväll...

hade varit hel kul att kika förbi, men liiiite svårt att göra det från gbg.. hehehe :crazy:
mindshooter
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever

yeah det var nog ganska prick ett år sen du filma mig när jag eldade för första gången! :)

detta är på dagen så kika förbi fan :)
Vizay
kommer tyvärr inte eftersom jag har egna festen å fixa....annars hade jag garanterat varit där :)

men om folk frågar eller snackar om ifall de e mer fester nånstans så får ni gärna tipsa dom om vår fest ;)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden