return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 
Full on Psy på Långholmen imorn!

tjockis
tack!

när det är så där skön atmosfär på en fest (självklart alltid med vissa undantag) kan vi alltid rocka loss så mkt mer än vad som är möjligt i vanliga fall...

riktigt kul å se gaby i skogsfesternas underland! kände du dig hemma?
lite kontrast mot dagen innan skulle jag våga påstå.

men jake, vart fanken höll du hus, ja såg inte dig?!!
mindshooter
Tack tack Gaby och Jake ;)

Jag såg dig Jake, under typ hela dan, men tog mig aldrig ork att bege mig bort över hela "dansgolvet"... vettefan varför, sen rann det ut i sanden :p Riktigt skön atmosfär på långholmen. Där trivs man
jake
Ähum.... vi kan väl säga att jag hade en något personlig upplevelse, liggandes där på min filt, smått inkapabel att resa mig upp...:rolleyes:

Sällan har jag dock skådat ett så fantastiskt eldande (vad det nu kan bero på :eyespop: :crazy: :eyes: :D )

Jag dedikerar kvällen till en av Etnicas låtar! Vilken får ni gissa :p
mindshooter
quote:
Originally posted by jake
Sällan har jag dock skådat ett så fantastiskt eldande (vad det nu kan bero på :eyespop: :crazy: :eyes: :D )

fan va kul :):):) Man kan juh släppa mer på 30 kvm grus än vad man kan på 4 kvm podie ;) Sen är det faktiskt skönare folk på en sån här fest, blir sånt jävla tjo och hej när man sätter igång. Störtskönt. :) Synd bara att långholmen är slut för i år!
dj_hysterix
quote:
Originally posted by jake
Jag dedikerar kvällen till en av Etnicas låtar! Vilken får ni gissa :p

TRIP TONIGHT ! :D

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden