|
|
| tjockis |
tack!
när det är så där skön atmosfär på en fest (självklart alltid med vissa undantag) kan vi alltid rocka loss så mkt mer än vad som är möjligt i vanliga fall...
riktigt kul å se gaby i skogsfesternas underland! kände du dig hemma?
lite kontrast mot dagen innan skulle jag våga påstå.
men jake, vart fanken höll du hus, ja såg inte dig?!! |
|
|
| mindshooter |
Tack tack Gaby och Jake ;)
Jag såg dig Jake, under typ hela dan, men tog mig aldrig ork att bege mig bort över hela "dansgolvet"... vettefan varför, sen rann det ut i sanden :p Riktigt skön atmosfär på långholmen. Där trivs man |
|
|
| jake |
Ähum.... vi kan väl säga att jag hade en något personlig upplevelse, liggandes där på min filt, smått inkapabel att resa mig upp...:rolleyes:
Sällan har jag dock skådat ett så fantastiskt eldande (vad det nu kan bero på :eyespop: :crazy: :eyes: :D )
Jag dedikerar kvällen till en av Etnicas låtar! Vilken får ni gissa :p |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by jake
Sällan har jag dock skådat ett så fantastiskt eldande (vad det nu kan bero på :eyespop: :crazy: :eyes: :D )
|
fan va kul :):):) Man kan juh släppa mer på 30 kvm grus än vad man kan på 4 kvm podie ;) Sen är det faktiskt skönare folk på en sån här fest, blir sånt jävla tjo och hej när man sätter igång. Störtskönt. :) Synd bara att långholmen är slut för i år! |
|
|
| dj_hysterix |
| quote: | Originally posted by jake
Jag dedikerar kvällen till en av Etnicas låtar! Vilken får ni gissa :p |
TRIP TONIGHT ! :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|