|
|
| RTSounds |
Det viktigaste är att bekämpa särskrivningen. Fast jag betvivlar att det är särskilt många här med akademisk utbildning och som förstår vikten av att skriva bra svenska. Jag har inget emot att engelskan influerar svenskan så länge de ord som tas inte ersätter självklara svenska ord.
Release bör således benämnas som "skivsläpp". Om man är osäker och inte vet hur man ska kombinera en skiva med flerordig titel på engelska kan man t.ex. skriva "Rave in the Plur City-skivan".
Nu spelar det inte så stor roll på ett forum av det här slaget men tänk på att inte använda liknande skrivsätt när ni kommunicerar ute i samhället med t.ex. en lärare eller myndighet. Ni framstår ju som okokta ägg! |
|
|
| RagingEskimo |
Alltså.. som fanatiskt Underworldfan och fast i tranceträsket blir man lite glad över nya Born Slipy_NUXX släppet den 27 oktober. Och vad hittar man där om inte herr Oakenfold som remixar. Nog fö r att det är Oakenfold, men den är väl intehelt vansinnigt dålig?
I min skivhylla är detta släpp ett måste iaf.
http://www.dirty.org/underworld/special/born_slippy.htm
...dessutom måste ju Underworlds egna Tomato FIlms version av videon nämnas med anledning av dess.. tja.. underbarhet? ;) |
|
|
| SWE_TRANCE |
Misja Helsloot feat Shane 54 - Back From Your Past
Hörde den på kvällens ASOT!
Riktigt soft låt faktiskt!
Hoppas att han spelar den för er som ska se honom i sthlm senare i vinter! :) |
|
|
| JayBee |
Om ni inte hört den ännu på ASOT 128 (part1) så rekomenderar jag starkt "Havannah - Havannah" den har ännu inte släppts på vinyl men går dock att få tag på (på andra vis).
väldigt skön trance, den är len och skön :) uppmuntrande helt enkelt!
|
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|