|
|
| Vizay |
ja du vad ska man säg aom atrc, lika bra som alltid...fast jag gillar personligen armins lilla touch mer än dom andra :D
armin for president! ;)
iaf till det tekniska, tycker den e ruskigt välproducerad, inga krux å konstiga breaks, rtakt på sak....bra ös men ändå inte överdrivet, passar perfekt som mäktig inledning [hint hint] ;) |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Är du säker på release datumet för jag har den daterad i mina samlingar till Maj 2001... ? |
precis, 7 colours är flera år gammal, inte desto mindre en mkt mkt bra låt :p |
|
|
| AC. |
Är det bara jag som minns den förra tråden om nya släpp i svenska delen? (dessvärrew verkar det inte bättre än att den gått förlorad, är försvunnen)
Det hela slutade iaf vad jag vill dra mig till minnes att folk föredrog att läsa om nya släpp i det dedikerade forumet för just det ändamålet. |
|
|
| hustler |
Ni målla mig konstig men jag rankar As the rush comes mixarna på följande sett-->
1)Exclusive Demo Mix
2)Armin Van Buuren Mix
3) Sweepings Strings Mix |
|
|
| mindshooter |
Armin mixen har fet buildup som faaaan. Men jag tycker att sweeping strings mixen håller högre klass rakt igenom hela liksom...dock ingen låt som direkt passar på ett golv...utan snarare som insläng av melodiskt i en lite proggigare mix....gillar det skarpt...
som många vet så är min nuvarande favourit blan nysläppen Mark otten - Mushroom Therapy (Lightscape remix)...mäktigt fet. Håller ett skönt "driv" och har coola ljud :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|