return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 
Nya tunes

reveal
det är inget fel med att skapa nya trådar :)
vi får helt enkelt se om denna kommer att överleva eller ej ;)
Vizay
i musicdiscussion så diskuterar dom mest när låten släpps osv...kan ju va lite kul å höra folks åsikter å diskutera dom nya låtarna, om dom verkligen e så bra eller inte osv :)

går ju bra å lägga in album å allt man kan tänka sig också givetvis :)

en sak ni kan tänka på är ju kanske att inte bara slänga in en artist med en låt utan skriva lite om den, vad ni tycker osv :)

ska väl börja själv då :)

en låt som släppts nu i slutet av augusti, Sinum - push through...vet att den har fått både bra och inte så bra feedback...
själv tycker jag den e en otroligt massiv låt, har blivit förälskad i dom lite ovanligare ljuden som används, får gåshud bara jag tänker på det :)
JayBee
quote:
Originally posted by Vizay

en låt som släppts nu i slutet av augusti, Sinum - push through...vet att den har fått både bra och inte så bra feedback...
själv tycker jag den e en otroligt massiv låt, har blivit förälskad i dom lite ovanligare ljuden som används, får gåshud bara jag tänker på det :)

haha precis när jag läste ditt post så lyssnade jag på den låten.. vad är oddsen? jo 1 av 287 för så stor/liten är min playlist.

jo den e grymt skön. den håller bra tempo och jag tycker om de där små ljuden som kommer hela tiden. hur ska man föklara dem? :) typ en hes anka som kvackar långt borta :)

bäst av allt med låten är ju att den kommer igång riktigt bra precis i slutet av varje "bit" (altså innan breaket) så att den inte blir enformig för snabbt.
staz
svengelska e ju ballt ;)
Vizay
jag struntar i om folk skriver på engelska, svengelska, svyska, frenska eller vad som hells...så länge man förstår så :) men det har ju inte med tråden att göra egentligen :p

måste bara passa på att tipsa om en annan riktigt skön nykomling (kanske nån månad gammal, vet inte exakta rel. datumet)

Ace's delight - mental theme (ultra trance remix), ruskigt fet track med otroliga episka inslag...innehåller bland annat ett klassiskt mellanstycke på 2 minuter som otroligt nog inte känns segt, de e rysningsfaktor rakt igenom på den låten :)

för alla som letar efter lite storslagen trance så rekomenderar jag den låten varmt :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden