|
|
| zamson |
| quote: | Originally posted by ice_key
Håller med totalt..... uttryck som: *lol*, nOOb, 0_o, WTF, BTW + ett antal flera är för töntar o fjortisar.... orkar inte folk skriva vad som ska så kan dom hålla sig för sig själv.... :nervous: :nervous: |
men snälla... fan va sur jag blir - förstå att detta är internet och jag blir så trött på alla som inte klarar av internetförkortningar som "lol". tycker att den här tråden ballar ur - det handlar inte längre om "att det är för mycket pers här". Nu ska vi plötsligt vara vuxna allihopa och att använda förkortningar - på internet...nej d går inte för det är för fjortis! Nä Mind lås den här tråden och börja låsa andra onödiga trådar.. På så sätt kommer TA bli bättre - om moderatorn låser trådar som antigen är reposts , innehåller bumpning eller ses som onödig. KAnske ska vi ha en till moderator? (...steve?? kanske). |
|
|
| impulze |
| om jag får säga mitt så tycker jag att de som "irreterar" sig på onödiga threads osv, ge fan i att läsa skiten? ge er bara in på det som intresserar er, faktum är att en så här diskussion gör inte saken bättre , det är bara en av de "tråkigare" threadsen och är sorglig att läsa.. anser ni min åsikt som idioti, ignorera den också.. men alla här borde väl förstå att ens ta upp en sån här sak och att diskutera den, gör inte saken bättre, ge allt en chans så är nog "rummet städat" efter ett tag, om inte, lev med det och skit i det ni anser vara ointressant på forumet. Puss och Kram säg |
|
|
| SteveTranz4ever |
Hmm nja njä... e man barslig eller fjortis för att använda förkortningar så måste Timbuktu, eller vad den svenske rapparen heter, vara den mest barnsliga av alla då han gjorde en hel låt med enbat förkortningar MVH.
Själv tror jag inte på att stänga ner trådar allt fö lätt det skulle göra stämningen hårdare och mindshooter skulle ses som en envåldshärskare som styrde å ställde som han ville...
Jag tycker det fungerar bra som det är... Man måste bara ha lite positiv syn på diskussioner och öppen för andras åsikter och tankar, inte bara ta allt som kritik, har ni tänkt på att det är i en text svårt att uttrycka sig med en viss sinnes stämmning som man istället lätt hör IRL på en persons röst. Om man har en dålig dag så läse man gärna allt lätt med en lite mer negativ attityd och kanske lätt kan tolka vissa saker som gnäll eller gräl...
Jag kan vara ställföreträdande mod om mindshooter skulle förvinna under en längre tid pga. tex. studier men så länge så räcker det med en mod :)
KRAM på ALLA :gsmile: |
|
|
| teski |
Hmm...
om man tänker efter: alla som är här, användarna...
de är i olika åldrar... det är klart trådarna går lite off-topic ibland.. Men det är ju det som är själva charmen med det hela..
Hur gör ni när ni pratar om något med en vän?
-"Åh, fin volvo.. mjo den var ju blå o fin.. snygga däck oxå.. ja volvo är bra.. mkt bra.. "
"njae.. är mer inne på audi.. de är bra o fina.. robusta o så.. "
-"Hmm.. tysktillverkat...? Mjo.. det har du rätt i, det är bra.. men volvo är fortf bilen för mig"
-"jadu.. appropå bil.. hur gick besiktningen?"
-"mjae.. missade den tyvärr igår för min son hade magont"
-"oh fa, hur gammal är han då?"
Såhär pratar man i verkliga livet...
Varför gäller andra regler online?
Osså, som ngn sa... trist ni klagar.. o gör ny topic bara för att klaga.. Jag har inte varit här så länge.. men jag har varit på andra forum, är även admin på andra forum, o då har denna fråga dykt upp även där... självklart så är det tråkigt att vissa skriver onödiga poster... som enbart "lol"... eller dyl.. utveckla er lite :)
Och om ett topic efter ett tag får er att tänka på ngt annat.. så borde man väl ta upp det oxå? Eller .. bestämmer ni hur tankegångarna ska gå? *skaka på huvudet*
Krama om varandra istället... *tycka*
/teski
Mina två kronor.. |
|
|
| impulze |
| quote: | Originally posted by teski
Hmm...
om man tänker efter: alla som är här, användarna...
de är i olika åldrar... det är klart trådarna går lite off-topic ibland.. Men det är ju det som är själva charmen med det hela..
Hur gör ni när ni pratar om något med en vän?
-"Åh, fin volvo.. mjo den var ju blå o fin.. snygga däck oxå.. ja volvo är bra.. mkt bra.. "
"njae.. är mer inne på audi.. de är bra o fina.. robusta o så.. "
-"Hmm.. tysktillverkat...? Mjo.. det har du rätt i, det är bra.. men volvo är fortf bilen för mig"
-"jadu.. appropå bil.. hur gick besiktningen?"
-"mjae.. missade den tyvärr igår för min son hade magont"
-"oh fa, hur gammal är han då?"
Såhär pratar man i verkliga livet...
Varför gäller andra regler online?
Osså, som ngn sa... trist ni klagar.. o gör ny topic bara för att klaga.. Jag har inte varit här så länge.. men jag har varit på andra forum, är även admin på andra forum, o då har denna fråga dykt upp även där... självklart så är det tråkigt att vissa skriver onödiga poster... som enbart "lol"... eller dyl.. utveckla er lite :)
Och om ett topic efter ett tag får er att tänka på ngt annat.. så borde man väl ta upp det oxå? Eller .. bestämmer ni hur tankegångarna ska gå? *skaka på huvudet*
Krama om varandra istället... *tycka*
/teski
Mina två kronor.. |
regler existerar inte, men alla har olika synpunkter om vad som är kul att läsa eller inte, onödiga inlägg förekommer, men det är inget brott, finn er i det.. detta är en onödig tråd, hur skulle det se ut här om det bara pratades musik? att man skulle behöva tänka "nu MÅSTE jag skriva något relevant", aningen stelt kanske.. ta bort den här tråden och se i framtiden bort från sånt som inte intresserar er.. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|