|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by JayBee
jag tar tillbaks det jag skrev aendy. du har rätt. |
Du argumenterar som ett barn i trotsåldern. Kan inte du hålla dig till TC istället? |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by Aendy
Du argumenterar som ett barn i trotsåldern. Kan inte du hålla dig till TC istället? |
jag ber om ursäkt vad mer vill du att jag ska göra?
EDIT: ifall att du tror jag är oseriöst så tänkte jag bara säga att jag inte är det.
|
|
|
| Glorie |
usch vad det är tråkigt det här...
jag tror de personer som anklagas för att skriva onödiga inlägg har tagit det till sig nu och kommer att tänka på det i framtiden. lägg ner stridsyxorna, pläs :( |
|
|
| St_Andrew |
Tycker hela denna tråden bara är upplagt för flamewar. Tycker det är fan så mycket fjolligare o hålla på o klaga som ni gör än att skriva ett o annat off topic inlägg. NÄSTAN allt som skrivs har med tråden att göra, det vanligaste som inte har med tråden att göra än nog när någon klagar på att detta var ingen lämplig tråd. MEN LÅT DEN VARA DÅ! om den är tråkig skriv inte i den o den glider snabbt ner i botten på forumen.
Vill ni ha seriösa diskutioner om enbart musik eller egna produktioner så finns det forum på TA för det oxå, såvitt jag fattat det är den svenska sektionen till för att svenskarna ska lära känna varandra bättre och inte bara till för att diskutera trance. Ett sorts allmänt forum.
KOM IGEN NU SWETAS! ge upp o acceptera att andra oxå vill vara med i erat fina community, kramas istället för att bråka =) |
|
|
| TrancE_GyLLe |
Nu känns det som denna tråden har gått lite över gränsen.. och jag har inget emot dej JayBee men det var samma sak i Emu Poll tråden dit skulle du också "flumma"... jag vet inte hur länge jag hängt på SweTa men det är runt 1 år skulle jag tro.. och jag ligger inte ens nära 500 posts.. beror delvis på att jag inte är så kunnig (som tex Rebel9, Steve, Mind mm) men också att jag inte orkar skriva för oftast när man läser Threden så har den redan ballat ur!!
Tycker att det är kul med nya kunniga personer här.. men ALLA kan väl sluta skriva LOL och sådana utryck för dom är helt värdelösa!!
//
GyLLe |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|