return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 
För mycket pers här..

Aendy
Åhh... jag har varit på dig förut och får mer och mer rätt i det. Givetsvis ska du jävlas genom att skriva två ggr i tråden man bara skulle skriva en gång i. För än sålänge har du inte tagit bort ditt gamla inlägg. Kanske är lite larvigt att reagera över det men det är ingen överraskning att det är du JayBee.
Aendy
quote:
Originally posted by JayBee
ååhh orka! han var ju otrevlig mot mig jag försöker uppmärksamma det till honom..

Vad sa jag om att läsa igenom det man skriver innan man postar det. Dessutom vet han nog om att han var otrevlig mot dig utan att du behöver påminna honom. Det är väl alla andra du vänder dig till skulle jag tro, för att få lite sympati. Kom in i matchen innan jag flamar dig ordentligt!
ice_key
Håller med totalt..... uttryck som: *lol*, nOOb, 0_o, WTF, BTW + ett antal flera är för töntar o fjortisar.... orkar inte folk skriva vad som ska så kan dom hålla sig för sig själv.... :nervous: :nervous:
dj_hysterix
yeah...det här börjar likna TC (=bara massa skit-trådar):rolleyes:

en sak jag gillar med TA är dem medlemmarna som bidrar med aktiviter som t.ex. kenny....han rockar fett:D
JayBee
quote:
Originally posted by Aendy

jag tar tillbaks det jag skrev aendy. du har rätt.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden