|
|
| Tiger777 |
Goa is ni direct mijn genre, beetje te hard, uplifting is eerder iets voor mij :)
Maar dąt is nu juist het genre da ge amper/niet vindt. Als ge van die "trance" cd's beziet, ziet ge da der "jessy ft the macenzie", "ian van dahl" en "milk inc." opstaat.
en dan zijn wij verwonderd dat trance in belgie relatief gezien amper geliefd is |
|
|
| tor8024 |
| quote: | Originally posted by pooley
Oooh so true :/
Man al die fake cd's met 'Trance' in hun naam.
Moest ik (of iemand met ee nbeetje kennis dervan) er 1 uitbrengen, tzou verkopen gelijk warme broodjes :) |
lol, heb ik ook al vaak aan gedacht.. mijn eigen mix compilatie uitbrengen of zo.. :)
goa trance doet het inderdaad goed in belgiė.. persoonlijk vind ik psy trance wel beter |
|
|
| Tiger777 |
| als we nu eens een BETA cd zouden uitbrengen :p |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Tiger777
en dan zijn wij verwonderd dat trance in belgie relatief gezien amper geliefd is |
voor mij mag het zo blijven eigenlijk. laat het maar wa minder geliefd zijn, want den dag da trance commercieel wordt wil ik ni meemaken. (lees: goeien uplifting trance)
ok, het is moeilijk om cd's te krijgen, maar eigenlijk kunnen we vrij veel via internet krijgen (via holland nog ni eens zo duur,dancegrooves) en de rest download ik gewoon.
-Glad |
|
|
| djcresto |
| Gisteren toch wel gemerkt dat trance leeft. Maar ik hoop ook inderdaad dat het underground blijft en niet te populair wordt, maar ik denk eerlijk gezegd dat dit niet zal gebeuren. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|