|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by tor8024
cygnus, breng deze topic even ter sprake in het mod forum, zodat we wat duidelijkheid krijgen! :) |
Done ;)
Ik ben ook wel eens benieuwd over hoe het precies zit. |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by BEACHBOY
Plastic Angel heb ik hier ook al zien rondhangen... En nog enkele anderen, weet niet juist meer wie |
dave dresden zit hier ook, en haak ook (wat je niet echt amateur meer kunt noemen want frenzy wordt gereleased door platenlabel van M.I.K.E. dat zei zen roady toch tegen me heb die hier op men msnlijst staan, ik vraag me nog altijd af hoe die er is opgekomen ;) )
Punt 2
Soit wat me wel opvalt is da de tracks die er opstaan ofwel vrij oud zijn of wel nieuwe tunes van nieuwe producers. Dat komt op het volgende neer. Bij die oude tunes heeft het echt geen belang meer of die nu al of niet ter breschikking staan op inet omdat die mannen toch al hopen geld weten te halen hebben uit de album of vinylreleases en het echt niet meer uitmaakt of die tunes op inet staan aangezien die tunes al relatief oud zijn. Ten tweede heb je dan de nieuwe tunes die erop staan, ter promotie van nieuwe producers
dit alles gezegd zijnde zou ik dan denken dat TA toestemming heeft van producers om ze erop te zetten. waarschijnlijk ben ik totaal verkeerd mor soit :P
punt3 : waar is het modforum ? |
|
|
| BEACHBOY |
| quote: | Originally posted by Eagle`
dave dresden zit hier ook, en haak ook (wat je niet echt amateur meer kunt noemen want frenzy wordt gereleased door platenlabel van M.I.K.E. dat zei zen roady toch tegen me heb die hier op men msnlijst staan, ik vraag me nog altijd af hoe die er is opgekomen ;) )
Punt 2
Soit wat me wel opvalt is da de tracks die er opstaan ofwel vrij oud zijn of wel nieuwe tunes van nieuwe producers. Dat komt op het volgende neer. Bij die oude tunes heeft het echt geen belang meer of die nu al of niet ter breschikking staan op inet omdat die mannen toch al hopen geld weten te halen hebben uit de album of vinylreleases en het echt niet meer uitmaakt of die tunes op inet staan aangezien die tunes al relatief oud zijn. Ten tweede heb je dan de nieuwe tunes die erop staan, ter promotie van nieuwe producers
dit alles gezegd zijnde zou ik dan denken dat TA toestemming heeft van producers om ze erop te zetten. waarschijnlijk ben ik totaal verkeerd mor soit :P
punt3 : waar is het modforum ? |
Punt2; denk dat je gelijk hebt want éénmaal ze ter beschikking gestaan hebben van het publiek zijn ze toch te vinden op het net (hetzij soulseek, hetzij Hubs, hetzij kazaa of weet ik veel wat nog allemaal...)
Punt3; Denk dat je mod moet zijn om daarin te geraken. Dit is in ieder geval t enigste dat ik ooit kunnen vinden heb over onze "Leaders" :D hehe: DIT
Greetz |
|
|
| CygnusX |
| Het modforum oftewel de 'TrancEaddict Inner Circle' is enkel zichtbaar voor de mods, ja. Maar troost u, het stelt niet veel voor ;) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|