|
|
| CygnusX |
| Ja, dat denk ik ook. Hij heeft er toen niet bijgezegd welke producers het waren ... |
|
|
| Tiger777 |
| ik denk toch ook niet da producers staan te springen om hun tracks gratis te verspreiden op internet. Voor beginnende producers is het natuurlijk ideaal. Ik denk da we een onderscheid kunnen maken tussen de beginnende producers en de gevestigde. |
|
|
| Dark Apostle |
Ik vraag wel iets af
Als die mp3 hier staan zonder toestemming, hoe komt het dan, dat TA nog niet neergehaald is.
Dit is nu niet bepaald en klein obscuur forumpje met 5 leden. |
|
|
| Mister_Michel |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Ik vraag wel iets af
Als die mp3 hier staan zonder toestemming, hoe komt het dan, dat TA nog niet neergehaald is.
Dit is nu niet bepaald en klein obscuur forumpje met 5 leden. |
Ik denk dat TA hier nooit last van zal hebben. Op de eerste plaats is dit een gigantisch forum waar oo zoveel info word gedeelt. Slechts enkele mp3's zijn hier te vinden. Ik denk dat er zonder TA veeeeeeeel minder trance-freaks zouden zijn. Sommmige producers posten hier zelfs (oa neo & farina). |
|
|
| tor8024 |
| quote: | Originally posted by Mister_Michel
Ik denk dat TA hier nooit last van zal hebben. Op de eerste plaats is dit een gigantisch forum waar oo zoveel info word gedeelt. Slechts enkele mp3's zijn hier te vinden. Ik denk dat er zonder TA veeeeeeeel minder trance-freaks zouden zijn. Sommmige producers posten hier zelfs (oa neo & farina). |
dan nog
ik denk niet dat de RIAA daarmee rekening houdt
ik heb me ook al afgevraagd waarom deze site er nog steeds is. of waarom (bij mijn weten) swamper nog geen waarschuwing heeft gehad. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|