return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
DJmag Top 100 DJs Poll

CygnusX
Stemmen maar!
http://www.djmag.com/vote.asp

Mijn top 5 :
1.Armin
2.Ferry
3.Paul
4.Cor
5.Nu NRG (hun 2002 was eigenlijk stukken beter)

Tiesto heb ik er niet ingezet, omdat die toch al zoveel stemmen krijgt :)
djcresto
Ik zou toch alle Belgen willen oproepen om op mike te stemmen. Die mag wel wat hoger dan plaats 120.

Mijn pronostiek is dat Armin een goei naar de titel zal doen. Ook Gabriel & Dresden zijn challengers

DJ's van het jaar zijn voor mij zeker Armin en Mike. De openbaring van het jaar was Jon'o Bir.

Verder kan ik altijd genieten van Tiesto, Marco V, Jules, Scott Bond. Ben nu ook wat meer materiaal aan het zoeken van de gatecrasher & godskitchen residents die toch wel heel lekkere trance draaien.
tor8024
ik ga ook voor armin

mike weet ik zo nog niet, ik ben nog steeds niet overtuigd van zijn dj skills.. het gebeurt wel vaker dat hij er compleet naast zit..

paul van dyk krijgt zeker mijn stem niet, vooral dan door zijn nummerkeuze.. de helft van zijn sets omvat eigen nummers en die vind ik absoluut niet goed.. als hij dan bovendien liedjes als 'mayela' hammert, waarschijnlijk het meest simpele en meest fluffy nummer van het jaar, mag hij zeker mijn stem vergeten!

en tiesto, nadat ik hem zag op 30 april, ben ik ook mijn vertrouwen in hem verloren..
pooley
Tis een routine voor Tiesto aant worden :/
Geef mij maar Johan Gielen, die heeft er fun mee en entertaint het publiek nog en ja hij draait ook wel stevig !

Mike dus nog altijd ni gezien, spijtig genoeg wel :/
Tzal zijn alst aib is :)
Dark Apostle
de mijn was

1. Johan Gielen
2. Luna
3. Kai Tracid
4. Paul Van Dyk
5. M.I.K.E. (heb hem niet horen draaien eigenlijk, maar hij verdient mijn steun)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium