|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
5. M.I.K.E. (heb hem niet horen draaien eigenlijk, maar hij verdient mijn steun) |
heb hem al 2x live gezien en telkens was het een heel goeie set. Heb ook enkele livesets op cd en ook deze kunnen mij bekoren, vooral dan door de muziekkeuze. Zijn mixen is geen wereldtop maar mike is ook in de eerste plaats producer, in tegenstelling tot tiesto, armin en consoorten die als dj begonnen. |
|
|
| Dark Apostle |
| Ik heb bewust niet op Tiësto en Armin niet gestemd, niet omdat ze slecht zijn, maar die krijgen al genoeg aandacht, terwijl er DJ's zijn die even goed of beter zijn, die in hun schaduw moeten staan op wereldvlak. |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Ik heb bewust niet op Tiësto en Armin niet gestemd, niet omdat ze slecht zijn, maar die krijgen al genoeg aandacht, terwijl er DJ's zijn die even goed of beter zijn, die in hun schaduw moeten staan op wereldvlak. |
jah ergens wel een punt, maar uiteindelijk blijft armin der voor mij met kop en schouders bovenuit steken.
1. armin
2. ferry
3. john o' bir
4. M.I.K.E.
5. yahel |
|
|
| Tiger777 |
ik heb nog niks ingevuld, het waren vakskes en geen bollekes, dus moest ik typen... ik zal een van dees is iet ingeven als:
1:Cor Fijneman
2:Ferry Corsten
3:Armin
4:Johan Gielen
5:mike |
|
|
| Mister_Michel |
Kheb het juist ingevuld:
-avb
-Cosmic Gate
-YdR
-Ferry Corsten
-Carl Cox |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|