|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Da's een feit, maar toch, Dj Tiësto vind ik zeker niet de beste dj ter wereld. Dj Tiesto is gewoon een hype, een britney spears van de electonische muziek. |
Ik meen mij toch te herinneren dat er velen vorig jaar die plaats voor tiesto verdiend worden, en nu zit blijkbaar iedereen op zijn kop te kakken omdat hij daar nog steeds staat. Nuja hoge bomen vangen nu eenmaal veel wind.
Dat Tiesto nu een hype is in het commercielere circuit valt wel te merken, tiesto op tmf awards, tiesto op donna. Ik ben er toch nog altijd vrij zeker van dat mensen die nr tmf awards gaan en nr donna luisteren Tiesto niet graag horen draaien, of het zijn fakers. Ikzelf vind deze trend ook niet echt schitterend, maarja je kan hem toch moeilijk verbieden van er geld uit te kloppen. Ik zou het ook doen. En hij blijft een integer persoon tegelijk. Dus Tiesto verdiend nog steeds mijn respect, ook al hoor ik ook niet even graag meer dan vorige jaren. |
|
|
| Tiger777 |
Mij stoort het helemaal niet dat tiesto zoo beroemd en nu verkeert in het commerciele circuit. Het enige waar ik problemen mee heb is de mentaliteit daarvan. Tiesto moet maar een plaatje opleggen en iedereen begint zomaar te freaken. Er zijn gerust andere dj's die wel zelf moeten zwoegen en zweten willen ze het volk op hun hand krijgen.
Maar tegen Tiesto heb ik helemaal niets, ik vind dat die man in het verleden al VEEL bewezen heeft, maar nu begin ik er minder en minder aan te vinden. Hij volgt de lijn van het commerciele. Voor de persoon Tijs Verwest zelf is DJ'en misschien (en waarschijnlijk) nog altijd een hobby, maar dj Tiësto is een concern geworden dat volledig de vraag van de markt volgt. |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Ge zijt niet den enigste, trust me, we komen in opstand met een heel campagne!
En btw : ik zelf heb wel platendraaiers maar ik doe dit helemaal voor mijn medemensen -> op een dag word ik nog zalig verklaard! |
Is het ook goed dat ik mijne kleine zijn grote teen, grote Pumaz noem? Want U zalig verklaren is zo.....Katholiek :D |
|
|
| tor8024 |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Mij stoort het helemaal niet dat tiesto zoo beroemd en nu verkeert in het commerciele circuit. Het enige waar ik problemen mee heb is de mentaliteit daarvan. Tiesto moet maar een plaatje opleggen en iedereen begint zomaar te freaken. Er zijn gerust andere dj's die wel zelf moeten zwoegen en zweten willen ze het volk op hun hand krijgen.
Maar tegen Tiesto heb ik helemaal niets, ik vind dat die man in het verleden al VEEL bewezen heeft, maar nu begin ik er minder en minder aan te vinden. Hij volgt de lijn van het commerciele. Voor de persoon Tijs Verwest zelf is DJ'en misschien (en waarschijnlijk) nog altijd een hobby, maar dj Tiësto is een concern geworden dat volledig de vraag van de markt volgt. |
volledig mee akkoord! |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Is het ook goed dat ik mijne kleine zijn grote teen, grote Pumaz noem? Want U zalig verklaren is zo.....Katholiek :D |
Ik versta dit als het volgende : gij wilt de grote teen van uw (toekomstige?) zoon/dochter "grote pumaz" noemen...
Als jij het zo bedoeld ben je idd wat er onder uw naam staat! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|