|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by cyberia
marco v heeft ook ooit eens in top 20 gestaan me e lieke,kwee ni meer het welk. |
Zowel met Stimulated als Godd heeft die kerel gescored. Als een DJ een echte zalige schijf uitbrengt, dan mag die van mij gerust er dik geld me verdienen op de rug van het plebs (aka non-TÂ-ers) :D |
|
|
| Pumaz |
'Traffic' is inderdaad een plaat die kut is vergeleken met zijn ouder werk (dat weet Tijs zelf ook), maar het succes toont wel dat de mensen bereid zijn muziek te kopen ipv alleen maar downloaden.
Ik heb mensen echt zien flippen op C:/del*.mp3 maar in Belgie krijgt die alleen een vinyl-release! En de mensen zonder platendraaiers dan? Ze zijn wel verplicht om het te gaan downloaden, en soms hebben ze dan alleen een crappy rip... Trance is een elite genre die alleen goed benuttigd kan worden door duur materiaal te kopen en dan nog eens meer moeten betalen voor een single op vinyl dan op cd.
Imo is de nieuwe Agnelli & Nelson puur goud waard en ik weet dat ik niet de enige ben! Als ze een beetje geld steken in een clip kan die plaat zonder moeite ergens in de top staan!
Maar dat is maar mijn mening... |
|
|
| pooley |
Kgeef u gelijk.
Waarom draai ik met cd's? Omdat wij geen platendraaiers hebben.
Al die liedjes zijn illegaal?
Misschien ja maar waar moet ik anders mijn muziek gaan halen (de goeie trance dat alleen op plaat uitkomt?)
En ja het djmatic fenomeen.
Nu komen ze af met As the rush comes van G&D (waar ik gewillig geld voor zou willen neertellen) en dan nog ee nrare versie ook.
Screw them :/ |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by pooley
Kgeef u gelijk
|
Ge zijt niet den enigste, trust me, we komen in opstand met een heel campagne!
En btw : ik zelf heb wel platendraaiers maar ik doe dit helemaal voor mijn medemensen -> op een dag word ik nog zalig verklaard! |
|
|
| tor8024 |
| quote: | Originally posted by Pumaz
'Traffic' is inderdaad een plaat die kut is vergeleken met zijn ouder werk (dat weet Tijs zelf ook), maar het succes toont wel dat de mensen bereid zijn muziek te kopen ipv alleen maar downloaden.
Ik heb mensen echt zien flippen op C:/del*.mp3 maar in Belgie krijgt die alleen een vinyl-release! En de mensen zonder platendraaiers dan? Ze zijn wel verplicht om het te gaan downloaden, en soms hebben ze dan alleen een crappy rip... Trance is een elite genre die alleen goed benuttigd kan worden door duur materiaal te kopen en dan nog eens meer moeten betalen voor een single op vinyl dan op cd.
Imo is de nieuwe Agnelli & Nelson puur goud waard en ik weet dat ik niet de enige ben! Als ze een beetje geld steken in een clip kan die plaat zonder moeite ergens in de top staan!
Maar dat is maar mijn mening... |
agreed 100% |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|