|
|
| MaGiK54 |
| Wellicht wel een suprise-set van Tiesto na de vertoning van de DVD ?!?!? Op 20 september staatie als je zijn bookingsrooster mag geloven nergens geboekt. |
|
|
| Blik |
Hij staat in Kenia geboekt
ze laten Tiësto trouwens echt niet zomaar draaien in Breda, weet je nog dat die wilde draaien bij het Chassé-theater in Breda? Dat is toen afgelast omdat er teveel mensen op af zouden komen
ik geef het in ieder geval zeer weinig kans |
|
|
| Asperge |
| quote: | Originally posted by Blik
ze laten Tiësto trouwens echt niet zomaar draaien in Breda, weet je nog dat die wilde draaien bij het Chassé-theater in Breda? Dat is toen afgelast omdat er teveel mensen op af zouden komen
Kenia wat moet ie daar nu weer, Kenia & trance dat klikt toch totaal niet:conf:
Maja wt Blik al zegt Tiesto zal echt niet zomaar ergens in een stad gaan draaien.
Ik kan jammergenoeg niet die zaterdag, de dag daarna naar zweden dus dat is wel jammer. Maarja de dvd koop ik zeker wel! Asl ik terug ben uit zweden dan:D |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Blik
Kenia ?!?!?! Wiltie nu ook al Afrika gaan veroveren, wat moetie daar nou weer zoeken. Maar kan nergens iets over zijn set in de rimboe terugvinden, staat zowel niet op www.tiesto.com als op de black-hole site.
Maar ff wat anders is iemand verleden week nog naar Breda geweest, dat fesitval waar hij ook zou draaien, heb ik helemaal niks meer van gehoord. Isset nog wel doorgegaan ?? |
|
|
| Asperge |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Kenia ?!?!?! Wiltie nu ook al Afrika gaan veroveren, wat moetie daar nou weer zoeken. Maar kan nergens iets over zijn set in de rimboe terugvinden, staat zowel niet op www.tiesto.com als op de black-hole site.
Maar ff wat anders is iemand verleden week nog naar Breda geweest, dat fesitval waar hij ook zou draaien, heb ik helemaal niks meer van gehoord. Isset nog wel doorgegaan ?? |
Jaja Respect festival geloof ik dat het was afgelopen zondag, geloof dat dat wel was doorgegaan. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|