|
|
| raoel |
Volgens mij heb ik dat probleem bij zijn speech niet hoor snuggle.
Kheb het al gelezen in deze topic en ook ergens anders. Maar bij mij is daar niks mis en anders is het me nog niet opgevallen. Terwijl ik er zelf extra op heb gelet nadat ik er wat over had gelezen.
Foutjes in de nummering op de DVD zelf is natuurlijk erg slordig.
FF voor degenen die nog weten waar de fouten zitten.
Op de DVD zelf:
#1: alleen wat gebrabbel van stretch
#2: gebrabbel van stretch, agik journey en Barber's Adagio For Strings
#3, #4 en #5 zijn komen overeen met de tracklist
#6 is in principe goed, alleen staat daar Cave - Carnival ook op
Vanaf #7 loopt de DVD dus één nummers voor op de tracklist.
Dan hebben ze ook #38 op de tracklist verkeerd genoemd.
Dit is volgens de tracklist "Ralph Fridge - Man On Mars" terwijl het toch echt "Komakino - Man On Mars (DJ Jan Remix)" is.
Ik kende de versie van Komakino niet tot TiC. Dus ik had altijd gedacht dat het een remix van de Ralph Fridge versie was. Die kende ik al eerder.
Tijdje gezocht naar die versie, maar ik kon niet zo'n gave vinden.
Toen heb ik het laten hangen. Nu hoorde ik um weer op de DVD en dus weer gaan zoeken, blijkt dat de versie van Ralph Fridge een (beduidend mindere!) remake te zijn van het origineel van Komakino.
Weet iemand waar ik deze plaat nog kan krijgen? |
|
|
| HardKiller |
| quote: | Originally posted by raoel
Dan hebben ze ook #38 op de tracklist verkeerd genoemd.
Dit is volgens de tracklist "Ralph Fridge - Man On Mars" terwijl het toch echt "Komakino - Man On Mars (DJ Jan Remix)" is.
Ik kende de versie van Komakino niet tot TiC. Dus ik had altijd gedacht dat het een remix van de Ralph Fridge versie was. Die kende ik al eerder.
Tijdje gezocht naar die versie, maar ik kon niet zo'n gave vinden.
Toen heb ik het laten hangen. Nu hoorde ik um weer op de DVD en dus weer gaan zoeken, blijkt dat de versie van Ralph Fridge een (beduidend mindere!) remake te zijn van het origineel van Komakino.
Weet iemand waar ik deze plaat nog kan krijgen? |
Dat is wel extreem slordig ja! Ik had dit nummer ook gedownload, maar die was lang zo lekker niet als die van TiC, thx voor de echte naam :) |
|
|
| Dane86 |
| ik kan het nergens vinden, maar stoort het niemand dat het geluid 5.0 is. Op mijn dvd speler doet de subwoofer gewoon niks. Ik denk niet dat dit aan mijn dvd speler ligt. Op de computer doet de subwoofer het wel, maar dit komt door de decoder die PowerDVD gebruikt. Heeft iemand hier een oplossing voor? |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by moogwai
MMORE, leverancier van CD-Rīs en DVD-Rīs, geeft deze maand een speciale DVD compilatie uit van TIËSTO IN CONCERT. De DVD krijgt de ondertitel TAKE 2 want bevat uniek en spectaculair beeldmateriaal dat niet op de reguliere DVD te vinden is. Het product zal vanaf eind oktober verkrijgbaar zijn in combinatie met de aanschaf van DVD-Rīs en CD-Rīs bij verkooppunten in heel Europa. De DVD bevat onder ondere de nieuwe hitsingle TRAFFIC en de wereldwijde superhit FLIGHT 643.
De uitgave van deze DVD is het voorlopige hoogtepunt in onze samenwerking met TIËSTO en Blackhole Recordingsī, aldus Walter Dornstedt, Marketing Director van MMORE. `Na onze succesvolle CD-bundel met een compilatie van TIËSTOīs Nyana eerder dit jaar, en onze gezamenlijke aanwezigheid op de LOVEPARADE in BERLIJN is dit een initiatief dat de bakens verder verzet. Het is een unieke samenwerking die steeds dieper geworteld raakt. Als geen ander begrijpen MMORE en Blackhole Recordings, dat de massale bekendheid en de waarde van een artiest worden versterkt door bundeling met CD-Rīs en DVD-Rīs. Simpelweg omdat op deze manier meer consumenten via non-traditionele kanalen bereikt worden. En dat MMORE zodoende een steriel product als een CD-R of DVD-R een emotionele lading geeft. Daarmee bereiken en beroeren we gezamenlijk de massaīs tot in de verste uithoeken van deze planeet.ī
Ook volgens Arny Bink, Managing Director van Blackhole Recordings, is de uitgave van TIËSTO IN CONCERT TAKE 2 een uniek wapenfeit. `MMORE en Blackhole Recordings hebben gekozen voor een diepere en langere samenwerking, en voor het bundelen van onze krachten in het veroveren en verdiepen van onze Europese distributie. En dat is niet alleen een slimme manier van marketing maar het gaat om iets wezenlijkers, namelijk om een begrip van hoe de consument van nu met muziek omgaat. En hoe je daar als media-producent en uitgever van muziek gezamenlijk een rol in kan spelen'.
`TIËSTO IN CONCERT TAKE 2 is emblematisch voor hoe muziek-industrie en recordable-media industrie in samenwerking oneindig MEER muziekliefhebbers bereiken dan via de reguliere en bijna opgedroogde kanalen ooit mogelijk zou zijn`, vult Dornstedt aan. Bink is het daar roerend mee eens, en dat terwijl TRAFFIC, de nieuwe single van TIËSTO, in recordtempo naar de top van de charts is gestoven.
hmmn.. dat wordt weer een pak mmore's aanschaffen :D |
Pakkie Mmore hoeft niet aangeschaft te worden, Take2 ligt op dit moment voor 4.99 pleuri bij de Free record. |
|
|
| total woot |
| Sja en ik was daar net, tegen mij werd gezegd dat take 2 gewoon een half uur concertregistratie is, die ook op de TiC-DVD staat...(niets aan nieuw materiaal dus...) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|