|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Nou, dat ze alle muziek er later hebben bijgemixed lijkt het. Ik hoor bijna geen publiek. Ik zie Tiesto ook niet tegen het publiek praten. Daar loopt het geluid duidelijk niet gelijk met het beeld. Verder heeft hij die platen allemaal wel gedraaid, maar het is niet 'live' als in 'met geluid publiek' etc. Het is veel bewerkt en daarna bij de beelden gezet. Want sommige dingen kloppen dus neit.
|
Dat je het publiek niet hoort is niet zo gek... Als je het opneemt vanuit de mixer of een versterker na de mixer ofzo dan heb je dat publiek helemaal niet in je opname zitten... Als ze zo'n evenement opnemen hangen ze niet gewoon een paar microfoontjes in de zaal hoor :P (ja ook, voor het publiek wanneer ze ervoor kiezen om dat er doorheen te mixen, maar dat hoeft dus niet). Zoals ik zelf al aangaf is er idd bij de live optredens doorheen gemixed,v maar verder isnhet me eigenlijk niet opgevallen... sterker nog... ik hoor op de DVD dezelfde mixfouten als in de liveset... Dus volgens mij is het best wel het originele geluid... En dat het geluid niet gelijk loopt met het beeld heb ik eigenlijk alleen bij andain last van... Verder niet of nauwelijk... Wanneer Tiesto praat is het me ook niet opgevallen eerlijkgezegd... |
|
|
| Jimmy |
| hebben jullie al gehoord over de MORE actie? De more cd-r's zullen extra's features bevatten die op de dvd van TiC niet staan. |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Jimmy
hebben jullie al gehoord over de MORE actie? De more cd-r's zullen extra's features bevatten die op de dvd van TiC niet staan. |
LOL het hele stuk hierboven gaat er over :D Beter lezen volgende keer :clown: |
|
|
| eXos |
| Wakker worden Jimmy!! |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Dat je het publiek niet hoort is niet zo gek... Als je het opneemt vanuit de mixer of een versterker na de mixer ofzo dan heb je dat publiek helemaal niet in je opname zitten... Als ze zo'n evenement opnemen hangen ze niet gewoon een paar microfoontjes in de zaal hoor :P (ja ook, voor het publiek wanneer ze ervoor kiezen om dat er doorheen te mixen, maar dat hoeft dus niet). Zoals ik zelf al aangaf is er idd bij de live optredens doorheen gemixed,v maar verder isnhet me eigenlijk niet opgevallen... sterker nog... ik hoor op de DVD dezelfde mixfouten als in de liveset... Dus volgens mij is het best wel het originele geluid... En dat het geluid niet gelijk loopt met het beeld heb ik eigenlijk alleen bij andain last van... Verder niet of nauwelijk... Wanneer Tiesto praat is het me ook niet opgevallen eerlijkgezegd... |
Ja oke, heb je gelijk in, maar ik vind het dus gewoon jammer dat je het publiek enzo niet hoort.
Dat laatste, wanneer tiesto praat, is als hij het publiek bedankt ('Dit is de mooiste avond van mijn leven'), dat zie je niet en zit niet op het goede moment. Beeld en geluid lopen daarbij niet altijd gelijk!! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|