|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by raoel
Kwil hier niet over gaan bekvechten hoor, maar in het Gelredome konden ook nog veel meer mensen. Er zat/stond weliswaar heel wat volk op de tribune, maar hier konden er nog veel meer bij.
Uiteindelijk zullen er meer mensen in de Arena kunnen, omdat het meer zitplaatsen bevat. Echter lijkt het me niks als je naar een party gaat en je moet de hele tijd op de tribune staan.
Tijdens sensation zetten ze de DJ volgens mij altijd centraal, zeg maar op de middenstip terwijl de DJ booth ronddraait. Alleen tijdens de eerste sensation was dat niet zo. toch?
Mij lijkt dat wel een betere opstelling, want als je tijdens TiC achter in stond had je totaal geen "binding" met de DJ.
Die zag je dan nog maar amper, bij wijze van.
Of zijn er juist mensen die bij sensation zijn geweest en die dat niks vinden. |
Ik wil wel bekvechten, kom maar, kom maar, kom maar ;)
Maakt verders ook niet echt uit hoeveel man erin de Arena of de Geldredome kunnen. Ik ben alleen bij de eerste Sensation geweest en toen zoals jij al zei stond de dj-booth tegen de kortezijden aan, de bovenste ring was toen gesloten en er waren 35.000 man ongeveer. Geldredome is qua locatie wel beter, het blijft daar tenminste donker en het geluid is er beter.
Ik ben er wel van overtuigt dat Tieske op dit moment 35.000 a 40.000 man op de been krijgt voor een nieuwe solo waar dan ook in Nederland. Helemaal na het succes van TiC. De DVD zal ook wel bijdrage aan het groter worden van de ster Tiesto, een hoop mensen zullen nu helemaal balen dat ze 10 mei niet geweest zijn na het zien van de DVD, dus volgend jaar een solo voor nog meer mensen zit er wel in, HOOOOOOOOOOOP ik :D |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Magic83
yes heb um ook gekocht vandaag.
Op het werk zowat heel de dag gezien echt super.
Alleen heel erg jammer dat ze die live stemmen hebben weggehaald :(
Dan was het vals boeiend... live = live :\
Wel gaaf dat je bij kane toch nog stukje live hoort dat kane wat zegt etc. en dat ze samen op de booth gingen staan. 100% kippevel kreeg ik @ work.
Vanavond ffies rustig bekijken verder :) |
Ik hoorde van me moeder dat de DVD al uitverkocht was bij de Mediamarkt in Rijswijk. Toen ik er gisteren was hadden ze een aardige voorraad. Hoeveel zijn er in twee dagen bij jullie verkocht ?? |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by raoel
Mij lijkt dat wel een betere opstelling, want als je tijdens TiC achter in stond had je totaal geen "binding" met de DJ.
Die zag je dan nog maar amper, bij wijze van.
|
ik heb toch het meerendeel van het concert achteraan gestaan en heb me daar toch uiterst goed vermaakt hoor. Het was daar wat cooler, iets minder druk. En die binding tussen tiesto en publiek achterin vond ik ook gewoon goed.
Maar goed heb de dvd vandaag ook gekocht. 21 euro voor zoveel beeld vind ik echt goed. Er zijn dvd's op de markt die echt een slechtere prijskwaliteit verhouding hebben.
Die gast van mediaconcern vertelde dat verhaaltje van hoeveel cameras ze hadden echt op een sesamstraatmanier. Hehe erg lachen.
Maar zoals gezegd de dvd geeft precies de sfeer van het feest weer. Had zker weer kippevel bij dinand.
Enige minpuntjes> Live optredens geluid over heen gemixt. Enige voordeel was dat je bij de introductie van VS duncan niet meer plat amsterdams hoort praten.
Wat me trouwens opviel is bij de making off dat tiesto opeens heel raar reageert. Je ziet ze in het donker lopen richting het warmdraaien vanaf 11 uur zeg maar. Dan staat ie met wat mensen te kletsen waaronder zijn vriendin. Opeens ziet ie dat er een camera is en dan loopt ie snel weg en loopt een van zijn asistenten te zwaaien dat de camera uit moet. Echt wazig stukje. |
|
|
| ChooChoo |
| quote: | Originally posted by basvh
Wat me trouwens opviel is bij de making off dat tiesto opeens heel raar reageert. Je ziet ze in het donker lopen richting het warmdraaien vanaf 11 uur zeg maar. Dan staat ie met wat mensen te kletsen waaronder zijn vriendin. Opeens ziet ie dat er een camera is en dan loopt ie snel weg en loopt een van zijn asistenten te zwaaien dat de camera uit moet. Echt wazig stukje. |
Ja dat vond ik ook al zo vaag!:conf: Beetje vreemd omdat het de making of is van zijn eigen dvd.
Ja die gast van mediaconcern is idd grappig. tis wel duidelijk zo :p:D |
|
|
| tijs08 |
misschien had hij wel wat te verbergen rond die tijd!!
Who knows? |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|