|
|
| Dj Lex |
| Me moeder heeft hem meegenomen voor me, dus ga hem zo maar even een stukje kijken :) |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
De Gelredome blijft trouwens net zo min donker als de Arena, dat zie je wel tijden No Regular. |
toen hadden ze het licht aangedaan omdat het eigenlijk was afgelopen ;)
ik hebbem ook zojuist gehaald, maar nog niet gekeken want heb beloofd om em met een maat van me te kijken, kan eigenlijk niet wachten :p |
|
|
| Magic83 |
yes heb um ook gekocht vandaag.
Op het werk zowat heel de dag gezien echt super.
Alleen heel erg jammer dat ze die live stemmen hebben weggehaald :(
Dan was het vals boeiend... live = live :\
Wel gaaf dat je bij kane toch nog stukje live hoort dat kane wat zegt etc. en dat ze samen op de booth gingen staan. 100% kippevel kreeg ik @ work.
Vanavond ffies rustig bekijken verder :) |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Me moeder heeft hem meegenomen voor me, dus ga hem zo maar even een stukje kijken :) |
Wat heb jij een lieve moeder zeg.. |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Sensation is een feest voor 35.000 a 38.000 man, dus beduidend meer dan de 25.000 man die in de Gelredome kunnen en dan is volgens mij alleen de eerste ring open in de Arena. Maar je hebt helemaal gelijk dat de Gelredome qua lokatie beter is. |
Kwil hier niet over gaan bekvechten hoor, maar in het Gelredome konden ook nog veel meer mensen. Er zat/stond weliswaar heel wat volk op de tribune, maar hier konden er nog veel meer bij.
Uiteindelijk zullen er meer mensen in de Arena kunnen, omdat het meer zitplaatsen bevat. Echter lijkt het me niks als je naar een party gaat en je moet de hele tijd op de tribune staan.
Tijdens sensation zetten ze de DJ volgens mij altijd centraal, zeg maar op de middenstip terwijl de DJ booth ronddraait. Alleen tijdens de eerste sensation was dat niet zo. toch?
Mij lijkt dat wel een betere opstelling, want als je tijdens TiC achter in stond had je totaal geen "binding" met de DJ.
Die zag je dan nog maar amper, bij wijze van.
Of zijn er juist mensen die bij sensation zijn geweest en die dat niks vinden. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|