|
|
| Cosmic |
| quote: | Originally posted by Joost008
JEZUS, ik denk wel dat ik de dvd ga halen, maar toch vind ik 35 euro wel extreem veel geld, dat er een productiefout is geweest is toch niet de fout van ons als consumenten, we betalen ons al lam aan kaartjes ed. en dan gaat de prijs van deze dvd ook nog eens met bijna 15 euro omhoog. En we hebben er al zolang op moeten wachten ze zouden er eerder geld vanaf moeten halen:rolleyes:
Ik vin dit niet kunnen....en wat ook al eerder gezegd is dat dit al bijna het bedrag van het toegangskaartje was niet meer normaal toch!!!:whip::whip::whip: |
Koop hem dan niet! Ik zou hem ook kopen, maar niet op deze manier. Ik download hem wel ergens, zal ID&T leren:whip: |
|
|
| arj1o1 |
| massaal id$t mailen |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by arj1o1
massaal id$t mailen |
ID$T reageert toch nooit op email, dus dat heeft ook weinig zin. |
|
|
| Magic83 |
mjah ik zou um ook kunnen downloaden maar feit is dan wel weer dat je iets kwaliteitsverlies heb wat ik ook weer niet wil :(
gelukkig krijg ik 20% korting maar toch...
mijn bron wist trouwens niks af van 2 versies.
vandaag maar ff bellen of ze um hebben kan ik um in het weekend halen :D |
|
|
| Joost008 |
| quote: | Originally posted by Cosmic
Koop hem dan niet! Ik zou hem ook kopen, maar niet op deze manier. Ik download hem wel ergens, zal ID&T leren:whip: |
Ik begrijp wat je bedoelt, maar toch wil ik hem ook wel heel erg graag hebben!! Dus ik kijk nog wel wat ik doe als ik vanmiddag ff langs de platenzaak ga... |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|