|
|
| arj1o1 |
| quote: | Originally posted by Blik
maar weer een optimistisch bericht na die total woot
er heeft iemand gebeld naar de magik store in Breda en die zeiden dat de DVD al in het magazijn lag maar dat ze wachten met de verkoop tot vrijdag omdat dan de rest van de winkels de DVD ook verkoopt.
let's hope so |
als ze hem nu al in de schappen leggen krijgen ze natuurlijk wel een enorme omzetstoot... :D
en naaien ze mooi die monopolistische FRS :p |
|
|
| SnuggLe |
maar weer een optimistisch bericht na die total woot
er heeft iemand gebeld naar de magik store in Breda en die zeiden dat de DVD al in het magazijn lag maar dat ze wachten met de verkoop tot vrijdag omdat dan de rest van de winkels de DVD ook verkoopt.
let's hope so |
Bdseen zei tegen mij 1 oktober. Dus laten we echt hopen dattie dadelijk in mijn bus ligt. Zo ja, dan ga ik um vanavond kijken, en schrijf ik meteen een reportje. Zou namelijk leuk zijn als ik um echt als 1 van de eerste heb :D
Maar ik reken nergens op..zal nog wel weer ff duren :S |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Bdseen zei tegen mij 1 oktober. Dus laten we echt hopen dattie dadelijk in mijn bus ligt. Zo ja, dan ga ik um vanavond kijken, en schrijf ik meteen een reportje. Zou namelijk leuk zijn als ik um echt als 1 van de eerste heb :D
|
gast, wel ajax kijken, misschien spot je mij nog in het stadion :D |
|
|
| SnuggLe |
gast, wel ajax kijken, misschien spot je mij nog in het stadion :D |
Duh, ik kan 2 dingen tegelijk. En ajax kijk ik wel ja. |
|
|
| snitz |
DJ Tiësto - In Concert (2DVD)
Het 1ste stadionconcert van de beste DJ ter wereld is vanaf 3 oktober verkrijgbaar op DVD! Het Arnhemse Gelredome stond 10 mei een nacht lang op zijn kop tijdens Tiësto In Concert. Reserveer nu deze spectaculaire 2DVD met alle hoogtepunten en je hebt 'm extra snel in huis!
Bron: Bol.com |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|