|
|
| Asperge |
| geslaagd feestje hoorde ik van vrienden die er heen waren geweest. wel een beetje een hitjes set maar zeker wel lekker! zonde dat ik er zelf niet heen kon, maja ik ga naar zweden(daardoor mis ik dus ook invited :whip: ) |
|
|
| eieregooie |
Jaaaaaaaaaaa ut was weer gezellig in Breda... Eerst met die DVD beetje saai vonnik, maar Tiësto z'n plaatjes ging draaien kwam de stemming er goed in :D
Zal straks nog ff me fototjes online zetten :) |
|
|
| Jesse |
T was lekker hoor! DVD was oke..ben zelf niet geweest op TiC (shame on me) maar beelden zagen er goed uit. Vond t alleen wat matig dat de mensen 'los' gingen op de muziek tijdens de DVD..Op t feest zelf oke, maar kom op hey, het is een DVD! Ga je dan ook applaudiseren nadat je een film op DVD hebt gekeken?
Verder, draaien van Tiësto was weer helemaal top. Begonnen met Traffic, verder kwamen Ayu - M (A&B Dub), Radiohead - Street Spirit (Tiesto Mix), Flight 643, Lethal Industry, Passive Resistance (Hoipolloi Mix), Mark Norman - Stream, Armani & Ghost - Airport nog voorbij. Set werd afgesloten met Adagio For Strings. Het moge duidelijk zijn welke remix hij draaide.
Ja het waren 2 mooie uurtjes :) |
|
|
| eieregooie |
Foto's!
En als je ze zonder spam wilt zien moet je ff hier op de link klikken... En morgen komt er waarschijnlijk nog wel wat meer bij... |
|
|
| Spinnin Jack |
Ik heb niet veel goede/mooie foto's gemaakt maar deze is wel redelijk....

[edit]Morgen ook ff m'n fotoos online gooien. Er zitten trouwens ook wel een paar leuke filmpjes bij...Die zal ik er ook maar meteen bij gooien. Maar eerst ff slapen, want dat feestje in dat kraakpand was wel leuk..hehehe[/edit] |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|