|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Divine9
Ik doelde op het feit dat er een productiefout op de dvd zit. Het lijkt me niet logisch dat ze de dvd(s) nog gaan versturen. Dus je krijgt vandaag iig niks. :)
|
Hmmm....zou wel klote zijn! Ik hoop in ieder geval niet op een gare, anders mail ik wel eens terug enzo. Kijken of ik een goede kan krijgen.
Maareh..btw: misschien is die fout er al wel uit, maar DUURT het wat langer om alles bij de leveranciers te krijgen. Daar zit ook tijd in, dus misschien hebben ze al wel goede.... I dont know.
In ieder geval mag je geen gegeven paard in de bek schijten...(kijken, schijten whatever :D) dus we zien wel! |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Wat een stelletje zeikerds zijn er toch in deze wereld, kan me voorstellen dat je gaat zeiken als er elke week zo'n soort feest voor je deur is, maar tis godverdomme een éénmalige gebeurtenis, kennen mensen niet eens een keer der fatsoen houden en gewoon der bek houden en zoals de rechter al oordeelde als je in het centrum gaat wonen, kan je wel eens overlast hebben. |
hehe en dan te bedenken dat ze ook nog Carnaval vieren in Breda, waar het 3 dagen lang 1 grote tering bende is met geluids overlast niet eens als ergste... ;) |
|
|
| Magic83 |
wat heeft dit te betekenen @ frs.nl ??
Opmerkingen:
De releasedatum van dit product was 20 spetember. Er is echter iets fout gegaan bij de productie, waardoor de release helaas tot een nog onbekende datum is uitgesteld.
Neem aan dat vanavond gewoon door gaat? |
|
|
| TranceFool |
het feest gaat wel door, maar de DVD zal helaas niet te koop zijn vanavond
en volgende week dus ook nog steeds niet :whip: |
|
|
| Teknikol |
| quote: | Ik wil je allereerst bedanken voor het deelnemen aan de prijsvraag op
tiestoworld.com /.nl. Jij bent inderdaad 1 van de winnaars zoals op 17 sept.
jongsleven bekend gemaakt is op bovenstaande site. Hiermee willen wij je
graag feliciteren. De DVD zal rond 23 sept. worden afgeleverd door TPG post.
Wij zijn momenteel druk bezig met het plannen en
voorbereiden van de uitlevering van enkele honderden Tiesto In Concert DVD's
aan de klanten van www.bseendvd.nl. Dit is een hele klus. Deze DVD wordt op
23 september gereleased.
|
Dit kreeg ik via mail, meer weet ik ook niet. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|