|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Valt ook wel mee hoor, wij gaan waarschijnlijk ook wel ff kijken met een groepie. Tis drie kwartier a een uur met de auto en denk hooguit 5 kwartier met de trein, dus niet zo zeuren en gewoon gaan als je zin hebt :D |
IDD! :o
Maarre... als iedereen OV gaat ga ik wel me de auto :) (denk ik) :D
Enneh... Handtekenigen? Dat hoeft van mij niet zo hoor hehe... Laat 'm dan maar een paar plaatjes draaien :) Heb jaren geleden weleens een handtekening vannem gehaald voor m'n toenmalige vriendinnetje die helaas niet naar het feestje kon komen... Toen had 'ie tenminste nog de tijd om er een heel verhaal van te maken ipv alleen een handtekening :) |
|
|
| moogwai |
Als je er heen gaat, kun je na de releaseparty meteen doorreizen naar Tilburg, want Ferry Corsten en Ronald van Gelderen draaien in de 013!!
Damn :( waarom is dit alles nou niet gewoon een weekje later, want dan woon ik mooi in Tilburg :) Vrienden zoeken er niet niet heen, want tis nl. veel te ver :o en ik zoek niet in m'n uppie te gaan reizen...
Dan maar een paar dagen later de DVD van het jaar aanschaffen |
|
|
| Blik |
| quote: | 16-09-2003 - De uitgever van de DVD "DJ Tiesto - In Concert (2DVD)" heeft
vandaag bekend gemaakt dat de release van de DVD uitgesteld wordt van 19-09-03
naar 23-09-03. Wij zullen hem dan alsnog uitleveren. Onze excuses voor het
ongemak. |
dinsdag dus :D |
|
|
| arj1o1 |
lol en de release party dan
iemand enige info of hij gaat draaien of een beetje lullig handtekeningen uitdeeld? |
|
|
| Jappio |
| ik ga ook wel ff kijken denk ik, moet alleen daarna werken :) ff wat oude vriendinnetjes van me bezoeken daarzo |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|