|
|
| DJ_Siesta |
| ik hoor tenshi al bangen, brrrrrrrrrrrrrrr |
|
|
| Blik |
klinkt erg vet, vond hem op Sensation en Qontact heel lekker draaien
alleen tentamens houden mij tegen (en waarschijnlijk zelfs dat niet eens) |
|
|
| Biohazard |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ik vind Ferry echt een dik overschatte dj. Op Godskitchen GLobal Gathering hoorde ik um ook nog , en dat vond ik echt niets; niet alleen had hij een voorspelbare platenkeuze, maar ook maakte hij mixtechnisch best wel wat fouten. Ik vind um over zijn hoogtepunt heen, er is veel meer en veel beter trancetalent.
(...trouwens, die 'niet verrassende platenkeuze' zie je bij meer trance dj's tegenwoordig...maar oke, SMAKEN VERSCHILLEN, maar ik heb zoiets liever niet...flame me for it) |
Mee eens, ook armin en Tiesto verassen mij niet meer |
|
|
| Duke2003 |
het is ook op mijn verjaardag, voor 2 uur dan (25e) t klinkt wel vet maar kzal van m'n pappie wel niet mogen op m'n eigen verjaardag :whip:
qua leeftijd doen ze daar nie moeilijk toch bij de HMH, zeker als t niet uitverkocht is gaan ze niet zeiken waarschijnlijk (zal je zien dat het wel uitverkocht raakt :rolleyes: ) |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Duke2003
het is ook op mijn verjaardag, voor 2 uur dan (25e) t klinkt wel vet maar kzal van m'n pappie wel niet mogen op m'n eigen verjaardag :whip:
qua leeftijd doen ze daar nie moeilijk toch bij de HMH, zeker als t niet uitverkocht is gaan ze niet zeiken waarschijnlijk (zal je zien dat het wel uitverkocht raakt :rolleyes: ) |
Gezeik altijd over die leeftijd. Zo moeilijk doen ze niet tegenwoordig. Als je gewoon netjes gekleed gaat en normaal doet sta je zo binnen |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|