return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 [58] 59 60 61 62 63 64 65 
Ferry Corsten - Right of Way!!!

SnuggLe
Nou nou, dat vind ik wel erg overdreven.

Mailen oke, maar dit persoonlijke vind ik overdreven.
Daarom heb ik zijn adres ook even weggehaald uit je post.

Zo ben je geen haar beter als al die mongolen die kogelbrieven etc sturen.

Excuses, maar dit is echt ongepast Tijs....
Als je het er niet mee eens bent dan PM me even aub.

Greetz,
SnuggLe
tijs08
quote:
Originally posted by SnuggLe

Mailen oke, maar dit persoonlijke vind ik overdreven.
Daarom heb ik zijn adres ook even weggehaald uit je post.

gutegutegut

denk je nou dat ik dat serieus meen?
pff ik ben geen halve gare hooor!

ps. hij is nog steeds te vinden in het telefoonboek hoor
SnuggLe
quote:
Originally posted by tijs08
gutegutegut

denk je nou dat ik dat serieus meen?
pff ik ben geen halve gare hooor!

ps. hij is nog steeds te vinden in het telefoonboek hoor

Dat zeg ik ook niet en dat denk ik ook niet.
Maar toch heb ik het weggehaald. Je weet maar nooit wat/wie er hier meeleest. Ik las mijn bericht namelijk ook al terug op www.fok.nl
En die site wordt door behoorlijk veel mensen gelezen. Wie weet wat ze nog meer van hier overnemen.

Plus dan krijg je weer zo'n slecht beeld over aggressieve mensen in de housescene....blablabla..drugsgebruik...blablabla....
Dat soort dingen. Dus daarom heb ik het weggehaald.
Laat mensen dan maar in het telefoonboek kijken. Maar niet op "mijn" forum zo'n adres.... Denk oko niet dat jij het fijn zou vinden dat je telefoontjes thuis krijgt van iets/iemand als je iets schrijft wat niet klopt.
Partyhardy!
Zo echt masterlijk feest!
weer 1 van de betere van dit jaar! :eyespop:
Super begin met die live band :) Echt zoooo veel mooie nummers gehoord! :crazy:
Heerlijke tunes selectie van Ferry! erg grappig en lache ook om te zien toen hij tegen het einde nog 2 keer naar voren gerend kwam! echt master! :)
Erg beter ook die tribunes, goed geregeld. Verder was sfeer ook al prima! :) heel erg veel enthousiaste mensen en weer nieuwe tranceaddicts ontmoet zoals ahp2002, relaxte dude! en magik83, top! :)
en natuurlijk nog ff heerlijk zitten chillen met acidophilus en feesten met Apoptosis! :cool: (lekkere tune die Albion - Air 2000 (Oliver Lieb remix) lekker spacen! ;) :D )
Het was weer een feestje met ongeloofelijk veel bekenden! :)
Echt super! zo mogen er nog veel volgen wat mij betreft!

En nu nog even lekker nagenieten wanneer ik de set gedownload heb! :)
tijs08
quote:
Originally posted by SnuggLe
Dat zeg ik ook niet en dat denk ik ook niet.
Maar toch heb ik het weggehaald. Je weet maar nooit wat/wie er hier meeleest. Ik las mijn bericht namelijk ook al terug op www.fok.nl
En die site wordt door behoorlijk veel mensen gelezen. Wie weet wat ze nog meer van hier overnemen.

OK, daar heb je gelijk in. was ik me niet van bewust.

quote:

Laat mensen dan maar in het telefoonboek kijken. Maar niet op "mijn" forum zo'n adres.... Denk oko niet dat jij het fijn zou vinden dat je telefoontjes thuis krijgt van iets/iemand als je iets schrijft wat niet klopt.

ik sta gaar niet in het telefoonboek! :thepirate

&
back 2 topic

FERRY was VET

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland