|
|
| Frankisback |
| quote: | Originally posted by basvh
vette fotos en filmpjes man. Had je perskaart of zo dat je je digitale camera mee naar binnen had? |
Nee ik maak geen gebruik van een perskaart
Ik neem eigenlijk altijd mijn digi mee om wat foto's en filmpies te maken
Greetz Frankisback |
|
|
| Magic83 |
| gaaf frank ff kijken wat er van is geworden :eyespop: :crazy: |
|
|
| Jimmy |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Gaaf dat het zo cool was! Wederom een geslaagde solo dus!
Wat ik dan jammer vind, is dat de recensie in de Volkskrant totaal niet klopt, als ik lees dat iedereen het zo vet vond.
Zie hier, trieste recensie in de volkskrant:
Vooral de zin:
"Daarbij, in de Jaarbeurs in Utrecht is zaterdagnacht ook het gabberfeest Thudnerdome. En de bombastische trance van Ferry Corsten doet het ook goed onder gabbers."
Wat een KANSLOZE opmerking, daar klopt geen kont van. Denk dat we de volkskrant met zijn allen maar eens moeten mailen...
Greetz,
SnuggLe |
wat een gelul van deze schrijver. De muziek was uitstekend, dat is toch het belangrijkste?? wat nou visueel spektakel, je gaat toch niet alleen maar staren in de verte naar een dj of podium?? de meeste mensen die zijn geweest geven alleen maar goeie recensies en zijn wel uit hun dak gegaan, volgens mij is deze meneer op een ander feest geweest.:stongue: |
|
|
| djcedric |
volkskrant suks big time; wat een azijnpissers..... ben er dan wel niet geweest maar deze recensie slaat echt nergens op. lekker makkelijk om een vergelijking te maken met TIC (hoezo referentiekader) sjonge jonge
ferry is supah-dupah
punt |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Wat een KANSLOZE opmerking, daar klopt geen kont van. Denk dat we de volkskrant met zijn allen maar eens moeten mailen...
|
dat hele stuk is vette bull man!
En we kunnen hem beter persoonlijk aan pakken..
Adres schrijver stuk volkskrant stond hier, maar is door mij (SnuggLe) hier weggehaald, omdat zoiets persoonlijks behoorlijk ongepast is. Mail hem maar via de volkskrant site...
ff zeggen dat hij geen ene reet snapt van de dance en dat hij nog maar eens goed vooronderzoek moet doen eer hij weer zoon stuk schrijft...
anders gebeuren er volgende keer wel ergere dingen dan dit!
en verder, Wat gebeurt er op het podium op een feest als er 5 verschillende dj draaien? toch ook geen reet? dat boeit wel dan ofzo?
Ik heb trouwens ook een super super vette avond gehad.. kwam errrrg dichtbij TIC! In het begin heerlijk zitten chillen op die heerlijke tribune (wat qontact miste afgelopen keer) en genoten van alleen maar mega tunes.. en natuurlijk genoten van de lichtshow!
Ferry had ff een inzinking tussen half 4 en half 5 maar dat was ik na 2 goeie platen alweer vergeten!
Was ook weer super gezellig met alle gasten! 
(leuk detail trouwens: Moonman - Galaxia (Intro Mix) heeft Ferry speciaal herschreven voor zijn bruiloft en is daar ook door een echt orkest ten gehore gebracht. Goede keuze om dit nogmaals te gebruiken, wat een waanzinnige melodie! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|