return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 
Ferry Corsten - Right of Way!!!

MaGiK54
Aangezien ik geen groot Ferry-fan ben ga ik zekers niet, maar ome Ferry krijgt de HMH niet (of moeilijk) vol. Ben benieuwd of het hem gaat lukken. Er zijn maar weinig dj's die de HMH vol krijgen (Tiesto en Dana).
Donna
ach dat zien we dan wel;)

tijs zou ook t gelredome niet volkrijgen en t werd een feest om nooit te vergeten,en degenen die er niet bijwaren baalden als een stekker...

Dus laat ferry ook s een gokkie wagen,hij heeft Ligaya on his side;)
SnuggLe
Ik vind Ferry echt een dik overschatte dj. Op Godskitchen GLobal Gathering hoorde ik um ook nog , en dat vond ik echt niets; niet alleen had hij een voorspelbare platenkeuze, maar ook maakte hij mixtechnisch best wel wat fouten. Ik vind um over zijn hoogtepunt heen, er is veel meer en veel beter trancetalent.
(...trouwens, die 'niet verrassende platenkeuze' zie je bij meer trance dj's tegenwoordig...maar oke, SMAKEN VERSCHILLEN, maar ik heb zoiets liever niet...flame me for it)
basvh
Klinkt wel vet, en tis ook nog op mijn verjaardag. Nou niet precies maar het grootste gedeelte van het feest wel: 26 okt. Enige 'probleem' is dat de 25 ook de hardhouse academy in london is. En JP draait als 1e nederlander daar dus daar ga ik liever heen mocht ik geen tentamen hebben
Donna
quote:
Originally posted by SnuggLe
Ik vind Ferry echt een dik overschatte dj. Op Godskitchen GLobal Gathering hoorde ik um ook nog , en dat vond ik echt niets; niet alleen had hij een voorspelbare platenkeuze, maar ook maakte hij mixtechnisch best wel wat fouten. Ik vind um over zijn hoogtepunt heen, er is veel meer en veel beter trancetalent.
(...trouwens, die 'niet verrassende platenkeuze' zie je bij meer trance dj's tegenwoordig...maar oke, SMAKEN VERSCHILLEN, maar ik heb zoiets liever niet...flame me for it)

Ik geef je hier gelijk in,ook in vind ferry niet "je van het"
En over zn hoogtepunt heen....misschien wassie al niet echt goed en is gewoon de kwaliteit van anderen over hem heengegaan waar hij bleef steken.

System F heeft wat vette dingen gedaan,en sja,hij kan mixen,maar hij mist het om energy over te brengen.

Een solo van hem lijkt me echter wel een feest waar ik naartoe wil omdat ie weel de styl draaid waarvan de meeste tranceliefhebbers houden.
Ennnnn misschien verdiend ie wel een 2e kans,zoals ook tiesto wel gekregen heeft.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland