|
|
| Jimmy |
Gaaf man!:cool: Dus dan kan ik gewoon m'n short-sleeve hemd aandoen.:D
Ik zag ferry corsten nog vanochtend op tv tijdens ontbijt-tv oid (ned.1) in gesprek met Daphne. Hij vertelde dat hij er veel zin in heeft morgen, over dat extra uurtje ivm wintertijd en waarom hij nu pas met een album onder z'n eigen naam komt. Hij kan er nu tracks op produceren met z'n eigen stijl, zit niet vast aan andere label, nu kan hij laten zien hoe hij echt is. :rolleyes:
Gisteren vertelde hij tijdens ASOT dat ie best nerveus is. Elk uur in z'n set wordt zo opgebouwd naar een bepaald hoogtepunt of zoiets.
:cool: |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by basd
(hij zal wel slapen dus doe ik et effe :p )
Volgens mij werkt (nou ja werkt, hij heeft tijd zat om te posten dus dat zal wel meevallen) ie 's nachts, heb em ergens een keer zoiets horen zeggen geloof ik.. Maar goed, dat kan ie zelf beter vertellen uiteraard :) |
Ech niet! Was er vandaag al om half 9 uit :p Naar Kill Bill geweest! VET! :D
Maar ik werk niet 's nachts, ik werk 's avonds (in een bioscoop)... Wat betekent dat ik dus in principe iedere dag kan uitslapen :D Uitzonderingen daargelaten natuurlijk zoals vandaag :)
En ik heb zin in Ferryyyyyyy :D |
|
|
| TranceFool |
ik dacht dat je bij q-dance wel digicams mee mocht nemen? :(
wie kan hier ff duidelijk over zijn? :) |
|
|
| eieregooie |
Q-Dance NIET!
Duidelijk genoeg? ;) |
|
|
| total woot |
Kan t minder duidelijk dan? :D
T is volgens mij nog steeds niet Sold Out, maar boeit ook niet, bouwen gewoon ons eigen TA Feestje :):)
zinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|