return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 [40] 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 
Ferry Corsten - Right of Way!!!

total woot
vond je? ik vond t eigenlijk TE rustig, van mij mag die hmh volledig uitverkocht raken :D:D
eieregooie
Klaag klaag zeur zeur... laatste Qontact was niet zo vet als die het jaar daarvoor, maar dit gaat over Ferry en dat wordt VET!

Gaan we nog officieel meeten trouwens? Of is het gewoon een kwestie van zien wie je tegen komt? Niet dat ik ooit op tijd ben geweest bij een meeting, maar deze keer gaan we maar met ze 2en dus moet dat makkelijker zijn :toothless
Partyhardy!
hey Eieregooier! :D wat doe jij toch eigenlijk iedere midden in de nacht?! :eyes: :p Post time=>04:48 of kwam je net terug van het stappen? :)

Nou het is dus bijna zover! :crazy: Gisteren nog even extra lekker gemaakt door Ferry in ASOT! Dit gaat een knaller worden! :cool: :)
HBtje
Ferry heeft er zelf ook al zin in zo te zien:

quote:
“Wat er zaterdag 25 oktober staat te gebeuren kan ik niet anders verwoorden dan dat het een droom is die werkelijkheid wordt..! Een kans om mijn album in een unieke samenwerking van Q-dance, ID&T Radio en Tsunami te presenteren en een DJ set neer te kunnen zetten van niet 8, maar zelfs 9 uur! (met dank aan de wintertijd...) Ik kan niet wachten tot zaterdag, gaan we hélemaal los!

Ik wil iedereen bedanken voor alle support die ik krijg, ik hoop ook dat jullie er net zo van mogen genieten als ik zal doen..”
basd
quote:
Originally posted by Partyhardy!
hey Eieregooier! :D wat doe jij toch eigenlijk iedere midden in de nacht?! :eyes: :p Post time=>04:48 of kwam je net terug van het stappen? :)

(hij zal wel slapen dus doe ik et effe :p )
Volgens mij werkt (nou ja werkt, hij heeft tijd zat om te posten dus dat zal wel meevallen) ie 's nachts, heb em ergens een keer zoiets horen zeggen geloof ik.. Maar goed, dat kan ie zelf beter vertellen uiteraard :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland