return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 [39] 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 
Ferry Corsten - Right of Way!!!

ahp2002
quote:
Originally posted by Remy D
Rukker echt gelul! Als de HMH hal is uitverkocht dan heb je ten alle tijden nog zat ruimte overal. Als het niet uitverkocht is is het altijd maar de vraag of ze het balkon open gooien. En als ze dat niet doen is dat een HEEL groot gemis!!!

god, heb je hem weer...
tijdens qontact koninginnenacht was het ook niet uitverkocht (volgens mij) en toen vond ik het perfect qua drukte. als je zonodig op een balkonnetje wil zitten moet je maar een vip-kaartje kopen :toothless
Remy D
quote:
Originally posted by ahp2002
god, heb je hem weer...
tijdens qontact koninginnenacht was het ook niet uitverkocht (volgens mij) en toen vond ik het perfect qua drukte. als je zonodig op een balkonnetje wil zitten moet je maar een vip-kaartje kopen :toothless

Nou sorry maar toen was het half vol en dat haalt toch iets speciaals weg bij zo'n feest. Heb alle 5 de Qontacts meegemaakt maar de laatste had ondanks zijn line-up toch een zwakte qua sfeer. De HMH is juist zo gemaakt dat als het uitverkocht is er nog genoeg ruimte is voor iedereen. Tenten als Marcanti, Panama, Melkweg etc. ben ik het volkomen met U eens maar in HMH is het niet nodig. En vip is alleen voor toffe gasten weggelegd, zoals mensen die 2e worden in een supercontest (En ze zijn nog KOELER als ze eerst 1ste waren :haha: )
ahp2002
quote:
Originally posted by Remy D
Nou sorry maar toen was het half vol en dat haalt toch iets speciaals weg bij zo'n feest. Heb alle 5 de Qontacts meegemaakt maar de laatste had ondanks zijn line-up toch een zwakte qua sfeer. De HMH is juist zo gemaakt dat als het uitverkocht is er nog genoeg ruimte is voor iedereen. Tenten als Marcanti, Panama, Melkweg etc. ben ik het volkomen met U eens maar in HMH is het niet nodig. En vip is alleen voor toffe gasten weggelegd, zoals mensen die 2e worden in een supercontest (En ze zijn nog KOELER als ze eerst 1ste waren :haha: )

ok die was wel grappig.

maar trouwens, dat halfvolle viel wel mee tijdens die qontact, als je de foto's nog es checkt. oh, en ik miste het woord rukker in je laatste postje, :)
total woot
das dus niet waar! de laatste qontact was echt wel rustiger dan voorgaande
ahp2002
quote:
Originally posted by total woot
das dus niet waar! de laatste qontact was echt wel rustiger dan voorgaande

zeg ik dat dat niet zo is dan? ik zeg alleen dat ik t qua drukte goed was en dat het meer dan halfvol was...

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland